0.4

74 13 2
                                    

"Changbin!" Felix dehşet ile bağırdığında Changbin elindeki kutuyu yere bırakmış ve koşarak yatak odalarına girmişti.

Daha büyük bir eve taşınacak ve evleneceklerdi.

"İyi misin sevgilim? Bir şey mi oldu?" Changbin endişe ile ona arkası dönük Felix'e yaklaştığında Felix elindeki silah ile korkak bir şekilde ona dönmüştü.

"Changbin bu silah evimizde ne yapıyor?"

"Ah... sana bunu söyleyemedim ama artık her şeyi anlatma zamanı."

"Neyden bahsediyorsun Changbin?"

"Ben mafya için çalışıyorum bebeğim, aslında bir tetikçiyim." Felix aldığı cevap ile olduğu yerde kalmıştı.

"Changbin... Şaka mı yapıyorsun sevgilim? Lütfen bana bu doğru değil de."

"Çok üzgünüm bebeğim."

"Bu çok tehlikeli Changbin, eğer seni kaybedersem yaşayamam ki ben. Lütfen ayrıl o işten seni kaybedemem Changbin seni çok seviyorum aşkım." Felix elindeki silahı komidinin üzerine koymuş ve sevgilisine sarılmıştı.

"Bende ayrılmak isterim bebeğim fakat mafya kolay kolay bırakmaz."

"Onlara ayrılmak istediğini söyle, seni anlayacaklardır."

Changbin düşündü, 'Ah güzel bebeğim, bu kadar kolay değil' diye düşündü.

"Felix'im-"

"Eğer izin vermezlerse bizde kaçarız Changbin, izimizi kaybetiririz olmaz mı?" Changbin ellerini sevgilisinin iki yüzüne çıkarmış ve dudaklarına küçük bir buse kondurmuştu.

"Yarın bu dileğimizi mafyaya ileteceğim."

"Seni seviyorum Changbin."

"Bende seni çok seviyorum güzeller güzelim."

Ertesi gün Changbin mafyanın yanına gitmişti. Yanında silahı yoktu.

"Ben bu işi bırakmak istiyorum efendim."

"Neler saçmalıyorsun sen Seo?" Mafyanın bağırması Changbin'in umrunda olmamıştı.

"Hayatımda birisi var, onunla evlenmek istiyorum, ve o bu işi istemiyor. Onu çok seviyorum ve güzel bir hayat istiyoruz, ayrılmak istiyorum."

"Bu yaptığın büyük bir ihanet Seo."

"Bırakıyorum." Changbin arkasına bakmadan çıkmıştı.

Mafya bu ihaneti affetmeyecekti.

Jeanny || ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin