6. Rész

234 21 2
                                    

Éppen a Stray Kids egy világturnén van, nekem gyanusan erről nem szólt Minho de elkönyveltem annak hogy elfelejtett nekem szólni. Bangchan szólt nekem, hogy ne irjak a csoportba 24/7 mert nem biztos hogy válaszolnak nekem. De úgy gondoltam hogy mivel eléggé messze vannak most irok nekik egy üzenetet.

Bang Chan, Lee Felix, Hwang Hyunjin és további 5 ember.

Y/n: Sziasztok fiúk! Hogy megy a koncert?

Chan: Szia! Jól megy. Jó hogy most irtál mert senkinek sincs dolga.

Changbin: @leeminho ki volt az a csaj akivel flörtöltél a koncert után?

Y/n: ?

Minho: Igen mivan?

Seungmin: Ne játszd a hülyét tudjuk hogy flörtölgettél valakivel, csak igy passzolnád Y/n-t?

Minho: Nem értem srácok.

Y/n: Ez igaz?

Seungmin: Ha nem akarsz nem kell nekünk hinni de ez igy volt.

Y/n: Hát bazdmeg ez kurva jó, több mint 5 éve együtt vagyunk és csak igy eldobnál? Fasza vagy...

Minho: Y/n nekik hiszel?

Chan: Figyelj Minho, te miért flörtölgetsz másokkal mikor van egy kedves, aranyos és szép barátnőd?

Felix: @kimy/n gyere sütök neked boldogito browniet csak hogy ne legyél szomorú!

Y/n: Köszönömm! 20 perc és ott vagyok!

Felix: Várlak!

Minho: Nézd meg bazdmeg ha te hivod át Y/n-t azonnal repül.

Han: Többször flörtöltél más lányokkal szóval nem lennék meglepődve...

Felix: Ha az én barátnőm lenne nem csalnám meg!

Minho: Mikor csaltam meg?

Chan: Teso meg adtad a lánynak a számodat, kotta részeg voltál.

Minho: MIVAN?!

Felix: Ja bazdmeg, arra emlékszem hogy leöntötted a csajt amikor majdnem ágyba ráncigáltad.

Minho: Mi az amire még nem emlékszem?

Changbin: Pofon vágtad Hyunjint azzal hogy "Ellopod a barátnőm szopj néger faszt".

Hyunjin: Azóta ott a helye...

Felix: Chan alig tudott leállitani.

Jeongin: Most arról van szó mekkora részeg volt Minho?

Chan: Igen.

Han: Alig tudott leállitani Chan XDDD.

Időközben megérkeztem Felixhez és zenét hallgattam egész út alatt mert nincs jobb egy kis kpopnál. Rá néztem a telefonomra és egy csomó értesitésem volt a csoportból és elolvastam utánna jött az ötletem hogy leülök egy parkba és felhivom Minhot hogy bocsánatot kérhessek hogy letámadtam.

Felvette a telefont.

-Minho: Szia Y/n! Nagyon sajnálom amiért "megcsaltalak" de ahogy irták a többiek kotta részeg lehettem és én semmire se emlékeztem. Sajnálom mégegyszer. - mondja

-Semmi gond.Bocsánatot szeretnék kérni hogy letámadtalak! Na de jó koncertezést, de mióta van itthon Lix? - kérdezem.

-Kicsit beteg lett úgy hogy ő nincs velünk, legközelebb jövőhónapban csatlakozik. - mondja.

-Na az szuper de mindjárt ott vagyok nála, sziaa. -mondom

-Sziaa, és te ne legyél beteg. - mondja

-Megpróbálok. -mondtam és bontottam a hivást.


Felixszel browniet sütöttünk mert ő elő pakolt meg főzőtt egy kis teát és elmesélte hogy a fiúk, hogy mesélték el neki, hogy mekkora kotta részeg volt Minho.

I hate you, i love you [Lee Know x Reader]Where stories live. Discover now