Capitolul I-Țara Romînească

0 0 0
                                    

    Povestea noastră începe în Țara Romînească acolo unde domnitor era Ion cel șchiop unul dintre cei mai duri și mai inteligenți oameni din zonă.
     Ion cel șchiop a avut doi copii: pe Victoraș de Argeș și pe Nicolae de Voroneț însă pe cel de al doilea l-a pierdut la o vârstă fragedă în timpul unei vânători pe pământurile buzoiene. Într o zi domnitorul Țării Romînești o dat de veste oamenilor săi că ar dori să plece într o călătorie spre Moldova acolo unde trebuia să se întâlnească cu vărul său,iar în locul său în timpul acestei călătorii la conducerea Țării Romînești ar fi fost Victoraș sau cum îi mai spunea poporul "naivul",datorită faptului că acum câțiva ani un negustor l-a păcălit la un târg după ce i-a vândut o vacă pe doar un galben.
    Unul dintre boieri pe nume Luca nu  a fost de acord cu lăsarea la tron al lui Victoraș și i a cerut domnitorului o întrevedere în biroul său.
-Luca(stând încruntat): Măria ta,cu tot respectul față de coroana Țării Romînești și față de familia ta,consider că,Victoraș nu e pregătit chiar și pentru o perioadă scurtă să fie domnitor al țării!
-Domnitorul:Știi Luca,atunci când te am cunoscut,ți-am oferit pământ și nu am zis nimic. În plus nu îl las singur pe Victoraș o să fii și tu alături de el. Voi fi plecat doar câteva zile,nu te teme țara este pe mâini bune!
-Luca:Bine,Măria Ta! Fie ca vorbele tale să se adeverească!

A doua zii

-Luca:Trezește-te prințișorule!!!
-Victoraș:Woahhhh(cască),e deja dimineață,boier Luca?
-Luca:Da,este dimineață!Să știi că părinții au plecat de când a răsărit soarele. Vei avea mult de muncit cât iei vor lipsi!
-Victoraș:Mai relaxează-te,omule! Munca-i muncă, distracție e distracție, în plus dacă e dimineață spune-i bucătarului să mi pregătească ceva de ale gurii!!
-Luca: Bine,dar după ce bagi în tine ca spartul vom merge pe câmpul de antrenament. Trebuie să fim pregătiți de orice!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 29, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

"O altfel de istorie"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum