Şuan ne mi oluyor?
Hemen anlatıyorum okula geldiğim gibi nöbetçi öğrenci yanıma gelip müdürün beni beklediğini söyledi. Şaşar miyiz? Hayır.Bu adam beni çok seviyor yaa haftanın her günü benim şu mükemmel yüzümü görmeden güne başlayamıyor. Ama odaya girdiğimden beri azar yiyorum, bihtih yaa.
"Kızım sana diyorum!, arkadaşını erkekler tuvaletine kilitleyip ellerini, ayaklarını bağlamak nedir yaa?!,üstelik kırmızı boyayla anlına 'ben malım' yazman. Akıllanmicaksın dimi?"
Usulca başımı salladığımda kafasını yukarı kaldırıp sabır çekti. Valla Allah sabır versin ne diyim bende.
" Yok anam ben ne günah işledim de seni benim başıma verdiler yaa. "
Diye yakınmaya başladı, hocam şimdi günahlarınızı saysak bu işten çıkamayız bence sevaplarınızı sayıp kurtulalım ha? Ne dersiniz??, aga başım şişti yaaa." Hocam cezam? " dedim sıkıldığımı belli eden yüz ifademle beraber.
"Bu sefer sana basit cezalar vermicem. Öğle arası yanıma gel, ebebeyinlerine de haber vericem." dedi ve gözüyle kapıyı işaret etti çıkmam için. Göz devirip odadan çıktım, gelmiceklerine adım kadar eminim.
Ben de öğleye kalmadan beden dersinde kaçarım zaten. Sınıfa gidip boş çantamı yanımdaki boş yere koydum. Kimse benim yanımda oturmaz, oturamazdı.
Şöyle bi sınıfa baktım da, vazgeçtim bakmamak daha iyi fikir. Zile daha çok var, koydum kafamı sıraya kapattım gözlerimi uyumaya çalışıyordum fakat saolsun ellerim beni şaşırtmadı.
Çantamı da alıp lavaboya gittim. Aynada kendine bakan kızla 2 saniye göz göze geldik sonra da zaten çıktı. Gittiği an çantamdan iğneyi çıkartıp koluma batırma bir oldu.
Çok kaşınıyor ama en fazla 15 dakikaya geçicek, eldivenlerimi çıkartıp yeni kabuk bağlamış parmaklarımın kaşınan kısımlarına masaj yapmaya başladım. "Kaşımamam lazım, kaşımamam lazımmm!!"
..
Evet kaşıdım... :(
Neyse yapıcak bısey yok yaani ne yapalım en fazla 15 dakika demiştim dimi? En fazla 15 dakika'ya geçicek demiştim.ULAN 24 DAKİKAA!!
Şaka gibi lan, asla belli Bi süre olmuyo dün gece 15 dakika'da geçti, o günün sabahı 8. dakika. Sürekli değişiyo ve ben gerçekten yoruldum. Eldiven takıp ellerimi gizlemekten, sürekli kaşınmasından, sürekli yanımda ilaç bulundurmaktan,gerçekten çok yoruldum lan. Bunu bana yaşatan'dan nefret ediyorum. Ve en acısı da bunu bana yapanın öz babam olması...(bu olayı ayrıntısıyla bir bölümde zaten anlatıcam o yüzden kafanız karışırsa bile sorun yok.)
~BÖLÜM SONU
Nasıldı bölüm? İlk defa böyle bir hikaye yazıyorum, gerçi ilk defa hikaye yazıyorum eheheh. Yorumları alalım,ilk defa yazdığımın altını çizmek istiyorum. Hatam varsa kb, okuyucularımın yorumlarını dikkate alacağımdan şüpheniz olmasın. Yıldızlara basmanız ve yorum yapmanız beni çok mutlu eder. Kendinize iyi bakın sizi seviyore.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baba Antisi
ЧиклитBir kadın düşünün, böyle bir çok acı çekmiş ve çekmeye devam ediyor. Hayatının karmaşıklığı yetmemiş bir de bebekken karıştırılıdığını öğreniyor.