10.Fata fara miini

1.3K 72 4
                                    

10. Fata fără mâini

Un om este păcălit de diavol să își dea fiica pentru avere, dar aceasta ripostează, spălându-se pe mâini.

Gestul ei îl înfurie pe diavol, care preferă ca totul să fie acoperit de praf. Previzibil, diavolul îi taie pur și simplu mâinile.

Cu toate acestea, ea plânge atât de mult încât lacrimile ei îi șterg tot sângele de pe cioturile brațelor și diavolul își ridică nervos copitele și anulează întreaga înțelegere.

Într-o altă variantă a poveștii, aceasta își taie singură mâinile, pentru a apărea urâtă în fața fratelui ei care a încercat în repetate rânduri să o violeze.

Fetita fara maini(mai detaliat)

Varianta revizuita nu difera foarte mult de original, dar sunt suficiente diferente pentru a aparea aici. In ultima versiune, un demon ii ofera avere unui om sarac in schimbul a orice s-ar afla in spatele morii omului. Crezand ca este un mar, accepta. Insa este vorba despre fiica individului. Demonul nu poate sa o ia cu el, dat fiind ca fata era pura. Asadar amentinta sa ii ia tatal, daca fata nu ii va permite tatalui ca acesta din urma sa ii taie mainile. Iar faptul se intampla. In variantele originale este un pic mai urata povestea, in sensul ca fata isi taie singura mainile pentru a deveni urata in ochii fratelui ei, ce incearca sa o violeze. In alta varianta initiala, tatal ii taie mainile fetei fiindca aceasta refuza sa faca sex cu el.

Povestile fratilor GrimmUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum