Hoofdstuk 2

91 1 2
                                    


*

Hoe is Lotte in #Likeme geraakt?

Lotte speelt sinds seizoen 3 Emma wolfs.
Hoe is ze bij die personage geraakt?
Lotte had eerst voor Camille auditie gedaan.
Daar werd ze niet voor gekozen.
Lotte deed toen auditie voor Caro.
Daar werd ze ook niet voor gekozen.
Toen werd haar aangeboden om Emma Wolfs te spelen. Op dat aanbod is Lotte af gegaan. Lotte wou heel graag die personage spelen in #LikeMe.

*

Wie is Emma Wolfs?

Emma Wolfs is een personage in #LikeMe.
Emma Wolfs is het nichtje van directeur Wolfs.
Emma is al van veel scholen af gestuurd.
Emma haar ouders die waren er helemaal klaar mee want Emma haar moeder belde verschillende scholen en al die scholen zeiden nee daar hebben we geen plek voor. Emma heeft ook een zusje die heeft een syndroom. Toen vroeg Emma haar moeder aan haar vader bel je oudere broer die heeft een school. Eerst wou Emma haar vader hem niet bellen maar toen toch gebeld en ja hoor Emma kon naar het SAS.
Emma was nog niet heel enthousiast. Caro de kleindochter van tintin die woont bij Tintin en Wolfs in huis. Caro zit ook op het SAS. Caro heeft een lief Vince en hele leuke vrienden. Yemi is 1 Van Caro haar beste vrienden. Kyona zat 1 jaar bij Caro in de klas toen ging Kyona van het SAS af. Toen kwam Maria op het SAS maar Caro woonde weer terug bij haar vader. Haar moeder is gestorven. Caro en Emma mochten elkaar totaal niet eerst maar op het laatst waren Emma en Caro bijna zusjes nou zo voelde het bijna. Emma die heeft een lief gekregen de laatste dag op het SAS. Haar lief dat is Scott. Scott is een beetje net zo als Emma.

*

Scott en Emma

Wie is Scott? Scott is een klasgenoot van Emma. Emma heeft sinds seizoen 4 een oogje op Scott ik de reeks. Scott heeft ook stiekem een oogje op Emma.
Vince die had een belangrijke wedstrijd Scott en Vince zitten bij elkaar in het team. Emma en Caro gingen kijken naar de wedstrijd. Emma die moest naar de "wc" Emma wachte Scott op in een hokje. Emma trok Scott mee het hokje in. Opeens kusde Emma Scott en Scott kusde terug. Opeens komt Yemi binnen. Betrapt. Yemi kan geen geheimen bewaren maar toch moest die het wel doen nu. Hij kon het voor zich houden maar op de laatste dag van het SAS van hun toen is Emma naar Scott gegaan. Sinds toen hadden ze officieel. Emma die zei ik ga met je mee want ik kan niet zonder jou. Emma die kusde Scott. Scott kusde Emma. Emma zei ik ga met jou mee. Toen zei Scott maar wat is dat. Dat was zijn pak voor zijn laatste keer op het SAS. Maar Scott die zei maar net zei je nog dat je met mij mee ging. Maar Emma zei toen. Ja maar na dat je meet bent gegaan met mij. Toen kwamen ze de mega zaal in. Iedereen keek hun aan. Emma riep toen jaja we zijn samen.
Zo ging het tussen Scott en Emma.

LotteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu