Τζανγκουκ: ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟ ΦΡΕΣΚΟ ΑΙΜΑ.
Ειπε και αρπαξε ενα μαχαιρι αποκεφαλιζοντας εναν απο τους μπραβους του ενω το κοστουμι του ειχε γεμισει αιματα.Ολοι αρχισαν να ουρλιαζουν και οι υπολοιποι προσπαθουσαν να φτιαξουν την πληγη στον λαιμο του ενω οι μπραβοι ειχαν σαστησει προσπαθωντας να μεταφερουν το πτωμα.Ηξεραν οτι αν δεν εβρισκαν την Υ/ν τα πραγματα θα γινοντουσαν πολυ χειροτερα, τοσο ασχημα που μπορει να θρηνουσαν και αλλο πτωμα.
Υ/ν:Πρεπει να βρω οπωσδηποτε μια εξοδο ,πρεπει πρεπει .
Η Υ/ν ετρεχε τοσο γρηγορα που η αναπνοη της κοβοταν ,μαχοταν να μην την πιασουν.
Μπηκε γρηγορα μεσα σε ενα καφε και ζητησε απο την πωλητρια να την κρυψει παρακαλωντας την οταν εκεινη δεχτηκε και την εβαλε στην αποθηκη με τα ποτα.
Οι μπραβοι ομως την ανιχνευσαν αμεσως , μπηκαν γρηγορα μεσα στο μαγαζι πυροβολωντας την πωλητρια και σκοτωντας αθωους πελατες ενω τα περιπολικα αντηχουσαν σε ολη την περιοχη .Μπηκαν μεσα στην αποθηκη και την αρπαξαν ενω εκεινη ουρλιαζε πετωντας την μεσα στο αμαξι δενωντας την δυνατα.
Με τα ματια κλειστα ενιωσε να την πετουν κατω σε να δαπεδο και καποιος να την χαστουκιζει δυνατα πετωντας την κατω ακομη πιο αποτομα απο πριν.
Τζανγκουκ:Νομιζες οτι θα ξεφυγεις παλιο καργιολαα
Ο Τζανγκουκ αρπαξε ενα μαχαιρι και το εχωσε βαθια μεσα στο ποδι της κανοντας την να ουρλιαξει τοσο δυνατα που ακομη και οι μπραβοι δεν μπορουσαν να αντικρισουν την εικονα
Υ.ν:ΑΟΥΥΥΥΥΥΥ ΑΟΥΥΥΥΥ ΘΕΕ ΜΟΥΥΥ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥΥΥΥΥ ΣΥΓΓΝΩΜΗΗΗ ΔΕΝ ΤΟ ΗΘΕΛΑΑ ΑΟΥΥΥ ΣΥΓΓΝΩΜΗ.
Τζανγκουκ:Απο εδω και περααα μονοο θα το βουλωνειςςς
Ο Τζανγκουκκ εχωσε ενα ναρκωτικοο μεσα στο στομα της βγαζοντας το μαχαιρι απο μεσα της ενω μια λιμνη αιματος ειχε δημιουργηθει στο δωματιο .Το κοστουμι του και το νυφικο της ειχαν κυλιστει στα αιματα.
Ο Τζανγκουκ εγλειψε το αιμα της και εβαλε το δαχτυλιδι στο δαχτυλο της ενω εκεινη εκλαιγε ασταματητα .
Τζανγκουκ:Θα εισαι για παντα δικια μου
YOU ARE READING
Hannibal
FanfictionΠροειδοποίηση:Σεξουαλικές σκηνές 🔞,βίαιο περιεχόμενο,ακατάλληλες εικόνες ευαίσθητου περιεχομένου ,έντονες περιγραφές δολοφονιών , σκηνές αίματος