Хибні обвинувачення, Часть 1

10 0 1
                                    


Сонце досягнуло найвищої точки. Літня спека давила на рудоволосого хлопця , який запізнювався на тренування. Як на зло по дорозі до школи у нього спустило колесо через що він і був змушений затриматись. Забігши в спортзал він , як завжди, привітався з всіма, Проте йому ніхто не відповів. Натомість він отримав повні злоби та ненависті погляди спрямовані саме на нього.- Як ти посмів нас зрадити? - тихим та суровим голосом запитав Даічі.-Зрадив?! Ви про що взагалі?! - нерозуміючи викрикнув Хіната.- Нам кинули дуже цікавий матеріал де ТИ зливаєш наші тренування іншим командам. - холодно відповів Танака.Не повіривши своїм вухам він здивовано витріщився на інших .- Брехня! Я ніколи б вас не зрадив, тим більше яка мені з цього буде вигода??- Все! Ти більше не в нашій команді, і надалі навіть не смій наближатись до нашого спортзалу. - цього разу промовив вже Укай- що ж ... вам видніше... -сумно і ледь не в сльозах відповів Хіната. Він більше не хотів навіть навчатись в Карасуно. Його зрадили і тепер він точно вирішив що таки поїде до своїх батьків у Токіо.================================Невеличка предісторія:Батьки Хінати переїхали у Токіо через роботу логічно що Нацу поїхала з ними довгий час Хіната жив у їхньому будинку сам. Але тепер він вирішив переїхати до них та таки здавати в оренду будинок який залишить в Міягі(хто не шарить це назва профектури в якій вони живуть)================================Хлопець мовчки пішов в роздягалку забрав всі свої речі та пішов до директора за своїми документами. Після цього він поїхав додому, вдома він довго стояв в прихожій опершись на двері. Його колишні друзі завдали неаби який удар по його моральному та психологічному здоров'ю, а як нам всім напевне що відомо таке часто сказується на фізичному, Ще до тренування кудрявий думав перекусити хочаб якоюсь булочкою , так як нічого на сніданок не їв, але апетит пропав остаточно. Вийшовши з ступору хлопець пішов в ванну та освіжився холодною водою. Після чого вирішив подзвонити мамі та розповісти про все що сталось.43 хв згодомХ-ось так от тепер я вирішив що переїду до вас.М-дуже шкода що так сталось але думаю ти правий, я тобі вишлю гроші на білет і буду чекати тут.Х- дякую мама, ти як завжди змушуєш мене посміхатись, бувай !М-бувай!Хлопець поклав слухавку та почав збирати свої речі. Через кілька годин з прихожої почувся стукіт. Шоє не звернув уваки , але стукіт посилився. Він підійшов та відчинив двері , перед ним стояв Кагеяма.від лиця КагеямиХлопець прийшов поговорити один на один з Хінатою. Йому не вірилось що цей веселий хлопець міг зрадити їх. Постукавши в двері до Хінати , він чекав доки йому відчинять, та його явно проігнорували. Постукавши гучніше він врешт почув кроки та йому відчинили двері. Хлопець завмер на місці. Колись життєрадісний та веселий Хіната зараз же виглядав так ніби по ньому проїхався бульдозер. Яскраво-руде волосся потмянілою, мішки під очима ясно давали знати що той не мало плакав, а очі які раніше всіх веселили та були запалені радістю тепер же були байдужі та холодні.- Чим можу пригодитись? - байдуже спитав рудоволосий.- Ааа... Ти цей... виглядаєш не дуже -ніякого спитав Тобіо.- кажи швидше мені ще речі збирати треба.- Речі? ти кудись їдеш?- запитав темноокий.- тобі яке діло? - з ноткою злоби запитав кудрявий."-що з ним ? він ж був таким життєрадісним.. невже це ми так його довели?? і куди це він збирається?"Проносилось в голові хлопця аж раптов почувся звук ключів який означав що двері закрили просто перед ним. Він вирішив дати Хінаті час відійти від цього та пішов геть від будинку свого друга.від лиця ХінатиХлопець закрив двері просто перед носом колишнього співкомандника. Він навіть чути його не хотів.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 31, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Зрада що розвиває коханняWhere stories live. Discover now