🐈

5 3 0
                                    

Jimin pov.
Dziewczyna wyszła z domu i zostałem sam.Więc postanowiłem że rozejrze się po mieszkaniu.Wchodziłem do wszystkich możliwych miejsc byłem już w kuchni ,salonie i łazience .A teraz zmierzałem do przed ostatnich drzwi w tym domu.Gdy wszedłem do środka zrozumiałem że pokój należy do dziewczyny.Było tu dużo zdjęć chyba z jej przyjaciółmi ,było tu  nowoczesnie ale jednocześnie skromnie .Było tu naprawde pieknie.Białe ściany komponujące się z panelami w kolorze capuccino ,byłu tu też meble które podobnie jak ściany były białe .Ale i tak najbardziej moją uwage przykół ogromny obraz ktory przedstawiał kota .Chyba dziewczyna serio mnie polubi skoro już zauwarzyłem taką rzecz u niej w pokoju to musi oznaczać że ona lubi kotki.A ja jestem przecież grzeczny nie brudze ani nic ,wiec powinniśmy sie polubić ,tylko jak ja mam sie przemienić przecież nie bedę całe życie przemieniony w kotka.

To jest najgorsze że przy niej się nie przemienię ,przecież ona wtedy mnie stąd wyrzuci bo pomyśli że jestem jakimś darmozjadem który mieszka tu za darmo.

Ale jakby nie patrzeć cały czas kotkiem nie będę ,więc muszę się zmienić i jakoś jej wytłumaczyć czym jestem ,zawsze przecież moge pójść gdzieś pracować ,prawda?

Po nie długim namyśle przemieniłem się w człowieka i od razu udałem się w głąb pokoju gdzie było lustro ,ponieważ chciałem się bardziej sobie przyjżeć i zobaczyć jak ukladają się moje włosy.

Tak wiem to trochę głpie ale moje uszka i włosy są najważniejsze,na drugim miejsu jest twarz.Ona rówież jest ważna.Musi być zadbana bo inaczej wyglądam jak menel .

Ale naszczęście gdy patrzyłem w lustro wszystko było ok .
Moje czarne włoski było ładnie ułożone ,cera była blada ,wsumie miała prawie taki sam kolor jak te ściany w pokoju.Ale to raczej z tego że poza tym domem prawie nic nie jadłem bo nie potrafiłem polować.

Gdybtak się sobie przyglądałem w penym momęcie  usłyszałem odgłos przekręcanego klucza w drzwiach wejściowych .Nosz kurwa przecież znowu nie przemienie się w kota.
To strasznie nie wygodne być cały czas w ciele kota ,nikt nie wie jaki wtedy czeka nas bul nóg i tak dalej przez to że cały czas byliśmy kotem.

Gdy tak stałem jak słup ponieważ dziewxzyna weszła do domu zaczełem się stresować ,bo co ja jej powiem "hej to ja jimin twój kotek,no wiesz tak naprawde jestem hybrydą kota " no kurwa nie przecież to brzmi gorzej niż te wszystkie dialogi w bajkach.

Stałem tak i rozmyślałem gdy nagle usłyszałem z dołu :??-Jimin gdzie jesteś.

Zestresowałem sie jeszcze bardziej bo już po chwili usłyszałem jak dziewczyna zmierza w kierunku w ktorym ja się znajduje .

Gdy myślałem że jednak tu nie wejdzie to się myliłem ,bo już sekundę puźnej drzwi sie otworzyły a w nich staneła zdziwiona dziewczyna .

??-Kim ty jesteś ?I co robisz w moim domu?

-Pozwól mi to wyjaśnić prosze .-Powiedziałem prawie płacząc bo naprawdę się bałem że mnie wyrzuci z tego domu.

??-Masz równe 5 minut na wytłumaczenie więc siadaj na łóżnku i opowiadaj.

Jak kazała tak zrobiłem .Lecz gdy chciałem zacząć mówić troche się zawachałem.Ale po chwili jednak sie uadało.

-No bo jak by ci to wytłumaczyć.To.....j-ja.je-je-jestem...tym..kotkiem.-Powiedziałem i łzy zaczeły mi spływać po policzkach ponieważ bałem się  że mi nie uwierzy i od razu mnie wyrzuci a ona tylko sie na mnie patrzała.

??-Mów dalej.

-To głupio zabrzmi ale ja jestem hybrydą.Ja poprostu jestem jebaną hybrydą .-Wykrzyczałem nie za głośno i zaczełem płakać przytulając się do własnych kolan-Ja nie chciałem sprawiać nikomu kłopotów ani nic ,poprostu ja nie chciałem mieszkać już na ulicy .A bycie cały czas w postaci kota męczy.-Znowu zapłakałem głośniej a dziewczyna tylko słuchała co mówie-Ja się przemieniłem żeby rozruszać ludzkie kończyny które strasznie bolą .Ja naprawde nie chciałem sie nikomu naprzykrzać .

??-Czekaj czyli chcesz mi powiedzieć że to ty jesteś Jimin i że jesteś hybrydą?

-Jeżeli chcesz moge sie spowrotem się przemienić w kota.

??-Okej tylko uwierz jeżeli kłamiesz to wylecisz z tąd w trybie natychmiastowaym.

-Dobrze -Odpowiedziałem i już po chwili wokół mnie była biała mgiełka oznaczająca że się przemeniłem.

??-O boże ty serio jesteś hybrydą .Ale czekaj co teraz przecież skoro możesz być również człowiekiem  to czemu ja narobiłam tyle zakupów w zoologicznym ? Plus jak ja będę kupywała dla nas dwóh jedzenie?

I spowrotem sie przemieniłem w człowieka.I zaczełem:
-Moge pójść do jakieś pracy .Będę dawał na czynsz i na jedzenie mi to nie przeszkadza.A no tak przepraszam nawet nie powiedziałaś czy moge zostać.

??-Możesz wkońcu i tak nie masz gdzie iść a ja i tak mieszkam sama.I mam jeszcze jeden pokój.

Podbiegłem do dziewczyny i ją przytuliłem-O jezu dziękuje.....

??-Lan.Nazywam sie Lan.

-Dziekuje Lan.

Lan-Nie ma sprawy ale teraz chodź do salonu opowiesz mi o sobie więcej .Okej?

-Okej.

~~

No i mamy rozdział.
Postaram sie jeszcze wstawić jeden .

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 05, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

LET ME STAY WITH YOU||P.JMOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz