Ma trezesc dimineata aceasta cu ajutorul "prietenului" meu soarele.
Mdaaa...Firar el sa fie ca ma enerveaza rau.Nu pot aveao dimineata de vise frumoase fara sa se bage cea mai mare stea.
Dintr-o data ma suna Lena,cea mai buna prietea a mea.
Tessa Damini!Spune ea usor amuzata
Da Lena Hames! spun eu usor nervoasa.Cand imi spune pe nume ceva rau se intampla clar
Stii ca te iubesc,nu? spune ea si pot sa jur ca face acum ochii de catelus
Ce vrei si spune mai cu FAST! strig eu exasperata
Bine tanti cu fata la cersaf.Spune ea cu umor in voce
Ce vrei spun eu mai calma
Seara asta,petrecere si inchide
O petrecere nu suna rau imi spun eu in minte iar deodata aud
Tessa,avem ceva de vorbit. Imi spune mama putin speriata
Ce anume mama?
Hai in sufragerie
Merg cu ea pe holul Luuuung de la casa noastra si dupa 2 minute ajung in sufragerie. Acolo vad un om destul de frumos si bine facut iar acesta o saruta apasat pe mama si zambeste.
Eu am o fata gen Ceeee????!!!!
Iar mama zambeste (nu a mai zambit de 3 luni) si imi spune:
Scumpo,stii,el e Jeremy si va fi tatal tau.
Eu plec plangand in camera mea iar mamei pare sa nu-i pese deloc de asta.
Plang pana la ora 3 noaptea si decid sa plec,sa plec de acasa pentru todeauna,era mult prea greu sa am un tata nou si sa tin la el si plus ca devenisem o depresiva de un timp.
Imi iau un rucsac MAREE si imi pun in el:
perechea mea de blugi negri rupti,o pereche de pantaloni e training albi cu mov,2 tricouri,unul negru pe care nscria Love after Hate si avea o cruce pe el si unul gri pe care scria Poti sa te ascunzi dar nu te poti ascunde,stiu ca e funny siu de asta l-am luat.
am luat 2 perechi e sosete si o pereche de bocanci.
Mi-am luat pistolul meu(stiu sa-l manuiesc) iar dupa ce am facut bagajele mi-am luat pe mine :
Niste colanti negri cu dantela sus,o pereche de converse negre un tricou negru si el iar pe deasupra o geaca de piele maronie cu modele florale foarte discrete.
M-am machiat putin,mi-am prins parul luuuung pana la brau intr-o coada impletita si am pus accesorii in par,7 flori de plastic,mici,mici
Am luat economiile mele (5.000 de lei) in buzunar si dupa plec pe geam cu rucsacul in spate.
Am plecat in vale fara sa am o destinatie anume...
CITEȘTI
Rapita de un criminal
RandomNumele meu este Teressa dar toti imi spun Tess sau Tessa. Am 16 ani si 2 luni si pot spune ca sunt o luptătoare...Tatăl meu a fost bețiv dar a murit intr-un mod cat se poate de jalnic si ridicol iar mama mea este o femeie deplorabilă,mereu trista s...