Hyunjin'den:
Lanet olası alarmımın sesiyle gözlerimi açtım. Neyseki çalışanlarım gibi sabahın köründe uyanıp işe gitmiyordum. Bana göre CEO olmanın tek güzel yanı buydu. Saat 09.30 olduğunda çoktan kahvaltımı yapmıştım. Hazırlanıp evden çıktım. Siyah Ferrarime binip şirkete doğru ilerlemeye başladım. Hava güneşli ve biraz rüzgarlıydı. Arabamın üst kısmını açtım ve ılık rüzgar esintileriyle ilerleyerek şirkete vardım. Arabadan indim ve içeriye girdim. Girdiğim an sekreterim Yeji beni karşıladı. " Hoşgeldiniz Hyunjin Bey." dedi.
" Odama şirkete başvuru yapan modellerin dosyasını getir." dedim Yeji'ye ve odama gittim. Masama oturdum ve telefonumu alıp instagram'a girdim. İnstagram'da dolaşırken karşıma ilgimi çeken bir fotoğraf çıktı. Sarı saçlı bir çocuk güzel fiziğiyle gerçekten çok etkileyiciydi. Hemen hesabı takibe aldım ve o güzel çocuğun model olduğunu fark ettim. Adı "Lee Felix"' di. O sırada kapı çaldı ve içeri Yeji girdi. Önüme dosyayı koydu ve " Buyrun Hyunjin Bey işte istediğiniz dosya." dedi ve selam vererek odadan çıktı. Dosyayı elime alarak incelemeye başladım. Sayfalarda gezinirken bir anda karşıma Lee Felix ismi çıktı. Kağıda dikkatlice baktım. Özgeçmişi gerçekten iyiydi ve gençlik fotoğrafı harikaydı. Kesinlikle onu şirketime model olarak almalıydım. Hemen telefonumu alıp Yeji'yi aradım ve gerekeni söyledim. Telefonu masaya koydum ve ve arkama yaslanıp ayaklarımı masaya uzattım. Lanet olası bu takım elbise çok rahatsız ediciydi. Bu yüzden kravatımı çıkartıp fırlattım. Gömleğimin ilk üç düğmesini açtım ve gözlerimi kapattım. Uyuyakalmıştım.Bir anda odamın kapısı şiddetle açıldı ve biri bağırarak odaya daldı bende sıçrayarak uyandım. Gelen babamdı. Birden bağırarak söylenmeye başladı " Ah cidden birde uyuyorsun şaka mısın sen Hyunjin?" dedi. Ne olmuştuda bu kadar sinirliydi bu adam! "Ne oldu baba?" dedim sert bir ses tonuyla. "Ne mi oldu Hyunjin? Gerçekten zevklerin iğrenç seçe seçe bu modelimi seçtin!?" dedi ve elindeki Lee Felix'in fotoğraflarını masama fırlattı. Fotoğrafları alıp inceledim. Çok tatlı aynı zamanda seksiydi. "Ne bu böyle gay gibi? istemiyorum onu şirketimde!" diye bağırdı. Gerçekten çok sinirlenmiştim. Bende bağırarak " Yeter artık baba! Belkide gay değil. Hem gayse bile bu seni hiç ilgilendirmez. Bunları söylediğine göre Lee Felix'in özgeçmişini okumamışsın. O gerçekten iyi biri baba." demiştim sona doğru alçalan sesimle. Babam bu sözlerimle birazda olsun sakinleşmişti. " Ah peki öyle olsun Hyunjin Lee Felix'i ara ve yarın için bir buluşma ayarla ona kuralları anlat kabul ederse anlaşmayı imzalat." dedi ve gözlerini kısarak masama eğildi kısık bir sesle " Bana bak Hyunjin sakın böyle ikna olmama aldanma eğer Lee Felix senin anlattığın kadar iyi olmazsa sende o da bittiniz..." dedi ve odadan çıktı. Çoook gerilmiştim umarım yarınki buluşma iyi geçer.
SELAAMM! BU İLK FİCİM ÇOOOOK SEVDİĞİM ARKADAŞIM "T♡" İLE BİRLİKTE YAZIYORUZ. UMARIM TUTAR.💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deep Love / Hyunlix
RandomAna Karakterler: Hyunjin ve Felix Hyunjin: 27 yaşında, pembe saçlı, Hwang Fashion şirketinin CEO'su. Sevgilisi yok. Şirketin sahibi babası ve babası homofobik. Annesi ile babası iyi anlaşıyor. Sadece annesini seviyor. Felix: 22 yaşında, sarı saçlı...