(1)Jesteś inny niż wszyscy

108 7 3
                                    

Od samego rana stała wielka kolejka nowych osób z czego mogę przyjać tylko jedną, ja od rana też nie mam najlepiej bo każdym swoimi tekstami próbuje mnie jakoś przkonać żebym to akurat jego zatrudnił. Do pokoju ktoś zapukał już myślałem że to kojane osoba ale się zdziwiłem widząc Jennie moją asystentkę z ktorą się też przyjaznie od prawie 16 lat.

-Coś się stało?-zapytalem nie wiedząc czemu ona wchodzi a nie następna osoba.
-Nie, tylko chciałam powiadomić że na poczekalnie zostały jeszcze dwie osoby.
-Dobrze, coś jescze?-zapytalem z nadzieją bo chialem już wybrać i mieć za sobą.
-Nie , tylko chciałam powiedzieć że czeka tam słodki blondynek, który może cię zachwicić- uśmiechneła się tak jak zawsze, bardzo lubiłem plotkować z Jennie o naszych miłosciach czy różnych rzeczach, Jennie jest moją najlepszą orzyjaciołka i jej ufam najbardziej .
-dobrze ,dobrze jescze zobaczyłem-troche mnie to snieszyło aż uniołem kącik ust do góry.
- Hwang już nie zgrywają takiego ,ja lecę papatki .-pomachala mi i wyszła z mojego biura.
-Pa! -krzyknąlem kiedy ta juz zatkała drzwi i słysząc że zaprasza kolejną osobę usiadłem wyprostowany i przygotowałem się na kolejną prawdopodobnie nudną rozmowe. Tak jak myślalem było to samo, teraz tylko jeszcze jedna osoba i koniec wybieram kto i mogę mieć spokój. Nie żebym nie lubił swojej pracy wręcz ją kocham ale przyjmowanie i słuchanie od prawie 50 osób jest nudne .
Ostatnia osoba weszła. Moim oczom ukazał się słodki piegowaty blondyn , to chyba o nim mowiła Jennie, zapewnie tak, on był inny niż wszyscy dotych czasowi ,usmiechnął się i przywitał. I powiem jego głos różnił się od jego wyglądu .
-Dzień dobry-ukłonil się lekko i zasiadł na czarnym skórzanym fotelu gdzie siedziała reszta innych osób, od niego biła przyjemna aura.
-Witam, proszę przedstaw się i powiec co lubisz robić,ile masz lat i dlaczego mam cię przyjąć. -mimo że blondyn był inny a przynajmniej tak mi się zdawało .
-Dobrze, a więc nazywam się Lee Felix, mam 22 lata, kocham piec i lubię tańczyć, zgłosiłem się tu bo chciałem i podoba mi się styl panujący tu , podobają mi się też Pana marki kosmetyki a szczególnie korektor, nawet mam go dziś na sobie, ale to zależy od Pana czy chce mnie Pan przyjąc ale ja dam z siebie wszytko i będę się po prsotu starał jak moge, nie mam zamiaru Pana przekupywać to od Pana zależy .- wypowiadał to tak piękne ,albo po prostu był piękny no nie wiem, ale jedno wiem jego wypowiedź najbardziej mi się spodobała nie przekupywał mnie tak jak inni czy nie dawał jakiś dziwnych tekstów, i juz wiedziałem kogo przyjmę.
-Dobrze, skontaktuje się Panem, dzikeuje i dowodzenia .
-Dowidzenia -wstal i ukłonił się wychodząć z pomieszczenia .
Szczerze zachwicil mnie najbardziej i wiedzieli że go przyjmę ale to jutro. Dzis to tylko powiem Jennie a ona już wszytko inne załatwi .
Jennie własnie weszła i już miała się pytać ale jej przerwałem.
-Zatrudnij Lee Felixa-powiedziałem i na samo wspomnienie o chłopaku się uśmiechnąlem lekko.
-Wiedzialam ,wiedzialm o nim ci mówiłam, czyżby nasz bez uczuciowy Hwang Hyunjin się zakochał-powiedzial prześnjewczo.
-Nie jestem bez uczuciowy, po prostu nie odczuwam miłosci po tym co było z Jeonginem. -ussmiechnąlem się sztucznie i czekałem na odpowiedz ktorą szybko dostałem.
-Tak wiem co było z Jeonginem ale to nie znaczy że znów nie możesz się zakochać. Ale przyjmę Felixa nie martw się . -puściła mi oczko i już miała wychodzi ,stała w drzwiach a ja się odezwałem .
-Nie chce się zakochaiwac bo u mnie miłość kończy się zawsze tak samo. -odpowiedzialem i kobieta wyszła już z gabinetu .
Cieszylem się że mam Jennie i jest moją przyjaciółką nie obchodzi mnie że jest kobietą, jesteśmy najlepszymi przyjaciołmi i nic tego nie zmieni . Po jej wyjściu myślalem jescze chwilę o uroczym blondynie i zabrałem się za resztę papierów.

♡♡♡

Zmęczony po całym dniu udałem się do mieszania ,gzie od razu po przyjściu zjadłem coś na szybko, wziąłem ciepły prysznic, przebrałem się i poszedłem spać....

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mam nadzieję że rozdział się wam spodobał postaram się rozdziały wrzucać co dwa dni może nawet szybciej, zobaczę czy będę miała czas.

Miłego dnia/nocy buziaki dla was>33
•N
681 słów

Sun or Moon•hyunlix~~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz