Осяйний адамант

11 2 0
                                    


Тихий шелест легеньких спідниць, перестук пальців, шепіт дзвінких голосів та різкий запах паркету, закутували у себе, дозволяли почувати себе на своєму місці й водночас змушували іритувати* ще більше. Проте стукіт начищених туфель та спокійний голос розірвав та спопелив усі страхи, що вирували у душі Ганни:

— Вітаю, вас, юні панни, — його голос лився наче мед, м'яко стікаючи у свідомість. — Думаю вам відоме моє ім'я та хто я. Проте оскільки ви тепер частина моєї трупи, хоч і доволі недосвідчена, можете звертатись до мене просто Гавриїл.

Він шанований балетмейстер, відомий майже усій Європі, той чия таємничість заворожувала та бентежила так само як і його краса. Гавриїл, наче з'явився нізвідки, сяючи талантом та харизмою, у багатьох складалось враження, ніби той жив ще тоді, коли балет тільки зароджувався та вимальовував власні індивідуальні риси, а він міг з насолодою спостерігати за усією хаотичністю розвитку цього танцю. А його зовнішність, була аж занадто яскравою: золотаве волосся, обличчя, наче висічене з мармуру якимось талановитим грецьким скульптором, а очі прозора лазур, що бачить саму душу, захищаючи власну, та й зрозуміти скільки йому років було неможливо.

Тут у цьому театрі, що гордо височів на околицях Парижу, творили магію. Неймовірно, але сюди наче стікались таланти цього світу, неймовірні костюмери, художники, постановники, гримери, танцівники. Й найцікавіше те що ніхто не хотів йти, скільки б їм не пропонували заплатити, вони наче застигла смола на корі дерева, якщо їх звідси й вирвеш, то більше нікуди й не приліпиш. Напевно їх можна було зрозуміти, адже тут митці відчували справжню свободу.

Й одне питання мучило кожного, а чи справді це місце існує, чи вони усі вже збожеволіли?

Ганна не могла повірити, що це усе справді відбувається з нею. Вона стільки років готувалась до цього, так багато працювала лише щоб отримати шанс потрапити сюди, бо саме ця трупа зможе подарувати їй найбільшу кількість можливостей на світове визнання та венерацію*, це іноді її шматувало з середини почуттям примарності усіх цих дитячих надій. Проте дівчина пам'ятала, що це не кінець боротьби, впевнена у тому, що ще пройдуть довгі роки, перш ніж вона зможе досягнути свого інтенту*.

— Та ще прошу, запам'ятати у цьому театрі, ніхто не має права вас торкатися, у тому числі і я. Тому у разі чого не бійтеся бити на сполох.

🎉 You've finished reading Адамант архангела 🎉
Адамант архангелаWhere stories live. Discover now