Depresyon

134 6 1
                                    

"Ya knk ben onu çok seviyorum"ağzından bu sözler dökülürken bana mal mal bakıyordu ve sonunda bakmayı kesip konuştu"biliyorum onu çok seviyorsun ama onun için kendini yıpratmaya değmez"beni niye kimse anlamıyor birkaç gün önce ona faceden seni seviyorum yazdım oda bunu okuyunca oha diye bağırdı sonra da gençlik Gökçe bana çıkma teklifi ediyor dedi bişeyide götünden anlamada çatlar sanki.Ama napıyım seviyorum o benim ilk aşık olduğum kişi ve onu çok sevoyum.Ne kadar yüzüne bakamıyıp onu görünce kızarsamda güçlüyüm ağlamıyorum.Ah ben kime ne anlatıyorum onun için her gün ağlıyorum hele çarşamba günü tiyatroda ağlayışım işte o çok kötüyda anlatamıycam kadar kötü.Şu anda bile ağlıyorum ya ben onu çok seviyorum.Ben hala takıldım abicim ben ona çıkma teklifi etmedim nolcak tipik Yiğit.Ha bide bu yetmezmezmiş gibi kardeşim saydığım insan beni sattı Selin benim. Ona olan güvenimi kırdı bi daha ona hiçbir zaman sır vermiycem Çağla kankam oda Yiğit'i seviyo Selinde gitti Çağlaya söyledi aslında Çağla onu sıkıştırdı zorladı ve dövmeye kalktı ama yine de birşey söylemeyebilirdi.Benim. boynuma bıçak dayasalar arkadaşımı satmam ama Selin ne yaptı beni sattı şu an da onula konuşuyorum bide sözde arkdaşlığımızı bitirmıştik neyse konu bu değil konuşuyoruz aramız iyi ama bana insanlara güvenmemeyi öğretti insanlar nefret ettirmeyi de o öğretti bunun için ona teşekkür etmem gerekir ama bunun için bile nefesimi farcamıycam.Galiba çok derin düşüncelere daldım çünkü Damla beni bir saattir dürtüyor."hadi uyuyan güzel uyan artık şu hayal alaminden."ne hayal almak ya valla bu Damla'yı hiç anlamıyorum."Ne hayal alemi Damla ne şaçmalıyosun sen"diye çıkışınca oradan bakınca enayı gibi mi gözüküyorum bakışı attı bende evet bakışı atınca yastıkla daldı ben de hemen bir yastık bulup ona karşılık verdim.Çok eyleniyorduk ama benim aklım Yiğit'deydi.Damla bunu farkedince yastığı bıraktı"iyi misin"ya bunu sorduğuna inanmıyorum"iyi miyim çok iyiyim ilani aşk yaptım çocuk götünden anladı ona çıkma teklifi ediyomusum gibi kuzeniyle bana cevap gönderdi Çağla Selin yüzünden bana pis pis bakıyor evet Çağlayla konuşuyorum ama eskisi gibi mi biliyorum o Selin'e bir daha asla sır vermiycem Damla beni anlıyormusun eğer anlıyorsan sende nasılım iyi miyim Damla sen söyle"ağlamaya başlayınca bana sarıldı çok iyi bir dosttu.Ben böyle napıcağım çok sıkılmaya başladım bu hayattan bıktım yeter artık herşey üstüme geliyor zaten annem karnemi görünce vericeği cezalar beni hayattan koparıcak.Şeytan diyo at kendini camdan aşağı kurtul şu hayattan."Gökçe hadi dışarı çıkalım biraz hava alırsın""Zaten sadece havamı alıyorum,başka birşey mi aldığım var."ya of ya ben ne kadar şanşsızım ya karne gelince annem beni kim bilir napıcak şu fen hocası keşke beş yapsa şunu atmadığım takla yok inşallah beş yapar da rahatlarım.Bi yanda dersler bi yanda Yiğit diğer bi yanda da Çağla ne kadar şanssızım of bu kadar da batsızlık olmaz yani.Neyse artık yapıcak birşey yok hayat bana küsmüş napalım ben de ona küstüm.ben bunları düşürken Damla dışarı çıkmak için hazırlanmış ve ben bugün hazırlanıcakmıyım diye bakıyordu ben de bu bakışların altında ezilme ek için hemen kalkıp hazırlandım.Dışarı çıktığımızda havanın ne kadar güzel olduğunu farkettim.Kuşlar bile çift dolaşırken ben tekdim. Keske bir sevgilim olsa biri çıkma teklifi etse biraz tipliyse hemen kabul ederim.Sonra sürekli ondan konusurum.Yiğit le ilgili konuşmaktan iyidir."Damla burası da ne böyle beni alışverişemi getirdin"dediğimde Salak Salak yüzüme baktı sonrasında da "evet kendine çeki düzen vermelisin şu haline bak"ben halimden gayet memnunum ama Damla işte naparsın ayrıca deptesyondaki bi kızdan ne bekliyor anlamadın."Bu kırmızı elbise sana çok yakışır hadi git dene"bune ya kusucam şimdi Selin olsa çok bloktan derdi ama şu anda o yok neyse ön yargılı davranmayıp denesem iyi olucak.Kabinden çıktığımda elbisenin üstümde ne kadarda hoş durduğuna bakıp güldüm.Sonra yine Damla'nın seçmiş olduğu kırmızı stilettoları giydi gerçekten çok şık olmuştum.Bu elbiseyi alıp kuzenimin düğününde giyebilirim."şu kırmızı çantayı da al Gökçe bu elbiseye süper gider."Damla'nın sözünü dinleyip gösterdiği çantayı da aldım ve sonunda mağazadan çıkabilmiştik.Damla her zamanki gibi haklıydı alışveriş bana kendimi iyi hissettiriyordu."Hadi artık eve gidelim geç oldu."dediğinde başımla onu onayladım.Gelen ilk taksiye binip eve gitmeye başladık ki çok geçmeden eve geldik.Hemen odama çıktım tabi Damla da arkamdan geldi.Bu gece bizde kalıcaktı çünkü ben yanlız kalmak istemiyordum.Bi kardeşim veya bi ablam,abim yoktu.Biraz sohbet ettikten sonra annem yemeğe çağırdı saat baya geç olmuştu.Yemeğimizi yedikten sonra tekrar odama çıktık ve yattık.

DEPRESYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin