Hayat Dediğin Nedir Ki?

12 0 1
                                    

Telefonum geldi.Simdi Cuma yı bekliycem ki babaannemlere gidebileyim orda halamlarla buluşu çam için çok heyecanlıyım.En çok Haktan'ı görü eğim için aslında onu çok özledim Feyxa anlamla her bayram beraberiz hala la faceden konuşuyoruz Eniştem işinden dolayı gelemiycek zaten Haktan'ın da facesi var ama pek girmediği için konuşamıyoruz geriye bi Eflin kalıyor onuda koyver gitsin.Neyse babam internet pakedi alıcak bu harika ama büyük ihtimal yaz tatili bitince kapatır aman olsun şu yaz bir geçsin Yiğit taşınmazın bana yeticek ama yaz geçsin derken güzel geçsin zaten deniz sezonunu açtık çok eylenceliydi ben beş dakikada bir denizden çıkıp güneş kremi sürdüğüm için yanmadım ama annem ve babam baya yandı.Neyse boşver gitsin işte.Yiğit napıyor acaba çok merak ediyorum büyük ihtimalle Yaren ile birlikte eleniyorlardır.Ben tek çocuğum ve evde yapıncak hiç bir şey yok.Tek başıma patladım saatlerdir müzik dinliyorum film izliyorum başka birşey yaptığım da yok.Bu hayat gerçekten çok sıkıcı.Of keşke gidebileceğim bir yer olsa sadece Damla var çünkü aynı apartmanda oturuyoruz ama Damla köyde o yüzden gidemiyorum aslında gidebiliceğim başka kişilerde var ama üşenirim oralara kadar gitmeye.Aslında eve çağırsamda olur.Mesela Selin diycem ama oda Çiğli'de Sonra Yaren var fakat şimdi o Yiğitlerdedir bu yüzden olmaz offffff.Neyse birazdan annem gelir zaten.Watsabı açtığında ilk Dilay'a mesaj attım.Biraz konuştuk.Sonra faceye girdim engeli attım ve umarım artık rahat bir nefes alırım şifre mide değiştirdim.Yinede içimde kötü bir his var.Yiğit'i özledim hem de çok.Umarım taşınmazlar ama yinede hayırlısı neyse o olsun.Eğer giderse onu çok özliycem.İlayda ile de kavga ettik benim salaklığım ondan özürdilemem gerekiyor.Faceye ilk girdiğimde hemen özürdiliycem.Bunu yapmak zorundayım.Umarım affeder.Affetmesede affetmesin pabucumun İlayda'sı.Banane ya off ben yine sıkıldım daha yeni atarlı ergen tribinden çıktım.çok iyi trip atarım bu konuda üstüme yoktur ama nedense hep uygunsuz zamanlarda atarlanıyorum.Bi de sunun zamanını ayarlayabilsem süper olucak.Umarım bugün o da olur.Sabır herşeyin anahtarıdır derler keşke bende de olsa şu sabır denen meletten.İlayda o konuyu zaten umursamamış onun sorunu Selin'in benle takılmasıymış neymiş ben Selin'i kendime çekiyomusum onlardan soğutuyomusum bir saat kavga ettik sonra sokacak laf bulamadı ve engel attı.Yanımda olsa döverdim onu.Neyse yüzünede söyledim bu kızın ego tavan yapmış ben o egoyu yerinden öyle bir sökicem ki olmayan aklı yerinden çıkıcak.Şu tatil bir bitsin o zaman görüşücem.Ha bide yarından itibaren Yiğitcan'a yeni kız bakmaya başlıycam aralarını ben yaptım ben bozucam.

DEPRESYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin