> YAN DAİRE <

17 3 1
                                    

Ben Ebru bir kaç gün önce bir daire ye taşındım. Ve bir erko ile tanıştım işte hikayem.

Daireye girdim. Burayı eski sahipleri sanırım çöplük zannetmiş..   Bu kadarda pis olunmaz kardeşim.
Neyse işime dönmeli yim. Her yeri sildim market alışverişi için dışarı çıkacaktım. çantamı aldım saçımı at kuyruğu yaptım ve merdivenlerden inmeye başladım son iki basamak kala yere yapıştım bildiğiniz mermerle aşk yaşadım. Sonra arkadan iyi misin! Diye bir ses geldi aniden. Bende arkamı dönüp baktım
Allah'ım ben mi kör üm yoksa bu erko çok mu yakışıklı ya. Teşekkür ederim iyiyim dedim ve elini uzattı.

(Ayı odun kütük el mi uzatılır hayvan insan omzuna alır aa.)Elini tuttum gene teşekkür ettim ve bana şunları söyledi.

İlk defa sizi görüyor um yenimi taşındı nız acaba? Ben ise evet yeni taşındım dedim. Sonra bende senin yan dairenin yanındayım dedi adını sordum . Ben Murat memnun oldum. O an dedimki oha o kaslı kollarıyla keşke bana birden sarıl sa.

Göz göze geldik. Ee sen adını söylemeyecek misin? Bende aniden BEN EBRU! diye bağırdım...(salak mısın kızım)

Beni evine kahve içmeye çağırdı (niye ev kafemi kalmadı) bende olur dedim. Sonra öküz başka bir kızı da çağırmış bunu öğrendim eve gittiğimde alışverişi falan bıraktım koşa koşa evime gittim saati bekledim eve gitmek için.
Saat geldi hazırlandım parfümü me kadar. Evin  kapısını tıkladım *tak tak tak*

Kapıyı bir kız açtı ve dediki. Ben Murat'ın arkadaşı deniz (hay ben senin bir an kız arkadaşı yım diyecek sandım) Meraba bende ebru göz devirdim. Kıza sinir olmuştum Murat'ın yanına yardım etmeye gidecektim ki kız önüme geçti ve Murat'ın yanına gitti (hazır mıyız gençler kızı ızgarada yemeye)

...

YAN DAİRE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin