البارات الثاني
حياة قلبيحنين بستغراب ...
معرفش انا فتحت الرساله زاي ما قولتلي لقيتي الصوت دا والشاشه بقت بالمنظر داركضت حياة بزعر الي الاب توب ونظرت اليه بصدمه كبيره ثم بدات تضغطت علي زراير كثيره وهي تقول بخضه كبيره ....
لا لا انتي عملتي ايه يا حنينحنين بخضه ...
والله ما عملت حاجه انا قولتلك في رساله جاتلك وانتي قولتيلي افتحيها ففتحتهانظرت اليها حياة بصدمه ونظرت الي الاب قليلا وهي ومازلت تضغط علي الازرار لكنها فشلت فغلقت الاب بغضب ووقفت وهي تضع يدها بدخل شعرها بصدمه وخوف كبير
حنين بقلق ....
ح حياة في ايهحياة بحده ....
في ان الرساله اللي جات دي كانت هكر عايز يخترق الجهاز وخلاص وصل يعني هو دلوقتي يعرف كل حاجه عني انا كده روحت في داهيه انتهيتحنين بحزن شديد وتوتر اكبر ....
والله ما كنت اعرف انا سالتك وانت...قطعت حياة كلامها وهي تقول بحده ....
كان قصدي الموبيل مش لاب توب من امته اصلا وانا بقولك حاجه علي الابادمعت عيون حنين وقالت بحزن ....
والله ماكنت اعرفاغمضت حياة عيونها ثم اقتربت منها وقالت باسف ....
معلش يا حنين اتعصبت عليكي هو انا اللي غلطانه اني مسالتش خلاص متزعليش منيحنين بحزن ...
طيب هو ايه اللي هيحصلحياة بتنهيده ....
ربنا يستر انا هحاول اني اخترق حسابه بس يارب اوصلوه لان لو موصلتوش هتبقا كارثهحنين باسف وهي تشعر بالذنب ....
والله مكان قصديحياة ببتسامه ....
خلاص يا بت بقا محصلش حاجه بس برضو عقابنا لكي هتفضلي قاعده معايا النهارده وهتعملي النسكافيه طول الليلحنين بسرعه ....
وانا موافقه والله بس اهم حاجه الموضوع يتصلحجلست حياة علي الكرسي مره اخري وهي تعمل بسرعه وتوتر في نفس الوقت و حنين تجلس امامها
ظلت هكذا طول الليل ولا ينفع اي شي فلقد فشلت بالفعل
الي ان اشرقت الشمس ثم نظرت الي السرير وجدت حنين نايمه فنظرت الي الاب مره اخري وظلت تعمل ولكن ايضا لا فائده فاغلقت الاب بغضب شديد ووضعت راسها عليها بتعب وخوف كبير الي ان وجدت جدتها تدخل الي الغرفه
هناء بستغراب وهي تنظر الي السرير ثم نظرت الي حياة ....
ايه دا انتي مانمتش وحنين كمان بايته هنانظرت اليها حياة وقالت ببتسامه ...
لا يا تيتا انا نمت بس صاحيت بدري شويه النهارده فقلت اقعد علي الابهناء ببتسامه ....
طيب ياله صاحي حنين وتعالو علشان تلحقو تفطرو قبل الجامعهحياة ...
حاضر
أنت تقرأ
حياة قلبي
Hành độngهو شحص بارد إلي اقصي حد لا بستهان به وخصم قوي وقد لقب بـ الصقر بصطياد فريسته دون اي مجهود هي فتاة مشاغبه وذكيه لقبت الهكر الدولي لانها وصلت إلي اكبر رجال الاعمال... قد جمعهم القدر ليلتقا في مهمه لإنقاذ اروح عديدة..... .الڪاتبة: مـريـم الدالـي "شـ...