"Ceylin gel hadi oyuna başlıyoruz"dedim ve terasa çıktım; Arda, Cenk, Selim, Gonca Ve Didem ile terasta oturuyorduk.
"Lan arda fotoğraftan ayır gözünü lan birazdan gelir seninki"dedi Cenk Arda Ceylin'i seviyordu ama söylemiyordu Selim ile Didem Cenk ile Gonca sevgiliydi.
Aslında tek bekar bendim Ceylin'de Arda'yı seviyordu ama söylemiyordu onun gibi."E sonunda gelebildin be bacım"dedi Selim Ceylin'e "napabilirim anca giyindim"dedi Ceylin "neyine hazırlanıyorsan alt tarafı biz bize terasta oturucaz yanii "dedim biz bizeyi uzatarak "ne alaka Açelyam ya biraz kendime gelmek istedim sadece"dedi "neyse ee ne oynuyoruz sakin yok korku filmi izleyelim yok korku hikayesi anlatalım demeyin en son yaptığımızda hep beraber salonda uyumuştuk hatırlatırım Selim'in horlamasini çekemem bir daha"dedim .
"Hiç te bile benim sevgilim horlamıyor"dedi Didem hemen 'sevgilsini' koruyarak "aman sevgiline laf söyletme zaten"dedim kötü bakarak.
Arda gözlerini açtı "gene ne geldi aklına acaba söyler buyur"dedim "d mi c mi oynayalım hem keyifli olur"dedi "bak bu güzel fikir işte"dedi Gonca "o zaman ben ile beraber Didem gel hem soda alalım hemde atıştırmalık alalım aşağıdan"dedim ve kafası ile onayladı aşağı indik yigecekleri aldık ve geri yukarı çıktık.
Sodayi kafama diktim ve yere koydum döndürdüm "Didem Cenke sor bakalım"dedim ve böyle yaklaşık yarım saat oynadık sonunda şişe bana döndü ve Gonca bana sordu "bilinmeyen bir numara ile 1 hafta boyunca konuş"dedi ve herkes gülmeye başladı "ne alaka ya"dedim "ceza var canım"dedi az önce dediğim cümleyi taklit ederek Cenk "off tamam"
Telefonumu açtım ve rastgele bir numara girdim ve yazdım.
(Açelya)- Selam
Yazdım ve bekledim anında gördü "gördü"dedim
(+517)- Kimsin ???
"Kimsin yazdı ya ne dicem"dedim oflayarak "gelecekti karın canım yaz"dedi Ceylin "çok biliyorsun herhalde bu işleri"dedi Arda Ceylin'e bakarak "ne alaka aklıma geldi sadece"diye geçiştirdi Ceylin.
(Açelya)- gelecekti karın canım 😘
(+517)-nerden tanışıyoruz
(Açelya)- sen beni tanımıyorsun ama ben seni tanıyorum hayatım
(+517)- demek öyle küçük hanım
(Açelya)- öyle beyfendi
(+517)- isminiz ???
"İsmimi soruyor ya"dedim "söyle gitsin be en fazla ne olabilir ki"dedi Ceylin "tamam ama bişey olursa sizin boynunuza"dedim kafa ile onayladı lar .
(Açelya)- Açelya peki sen yakışıklı
(+517)- Açelya demek güzel isim.
(Açelya )- ismin ???
(+517)- Arsen
+517-Arsen olarak değiştirildi
"İsmi Arsen miş öyle isim mi var lan"dedim gülerek "adama koymuşlar demeki napacan nikahına mı alacan"dedi Arda "belki alacam sanane"dedim.
(Açelya)- öyle bir isim mi var yaa 🤔
(Arsen)- varmış ki koymuşlar
(Açelya)- aman neyine atarlaniyon
(Arsen)- tanımadığım bir insan ile yaklaşık
15 dakikadır konuşuyorum çünkü(Açelya)- neyse
- fotoğraf atsana yüzünü göreyim
yakışıklı(Arsen)- hadi ya cık olmaz ilk sen at
(Açelya)- Atayım da beni bul dimi ilk sen ama sen atıktan sonra aticam söz, Açelya sözü.
(Arsen)- Okey ama bekleticem seni biraz
"Bekleticem seni diyor yüzünün fotoğrafını atacak"dedim heyecanla"lan bu adama aşık oldu tipe bak birde bayil istersen Feriha"dedi ve güldük sonra bir fotoğraf geldi...
Umarım beğenmişsinizdir görüşlerinizi bekliyorum yeni kurgu hakkında 🤳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÜBBETÜLAYN 🤍(TEXTİNG)
Teen FictionArkadaşları ile oyun oynarken bilinmeyen bir numaraya mesaj yazmalarını söyledikten sonra neler olmuştur sizce???