𝙒𝘼𝙉𝙉𝘼 𝙏𝙊𝙐𝘾𝙃 𝙔𝙊𝙐 𝙏𝙃𝙍𝙊𝙐𝙂𝙃 𝙏𝙃𝙀 𝙉𝙄𝙂𝙃𝙏𝘿𝙚𝙨𝙘𝙧𝙞𝙥𝙩𝙞𝙤𝙣 :-
𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 : 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 , 𝘤𝘶𝘵𝘦 , 𝘯𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵𝘺 𝘣𝘰𝘺 , 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘪𝘨𝘩 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 .
𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 : 𝘫𝘪𝘮𝘪𝘯'𝘴 𝘦𝘭𝘥𝘦𝘳 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘪𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘈𝘮𝘦𝘳𝘪𝘤𝘢 . 𝘕𝘰𝘸 𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘊𝘌𝘖 𝘰𝘧 '𝘕𝘌𝘞𝘖𝘕𝘌 ' 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘢𝘯𝘺 .
𝙅𝙞𝙣 : 𝘫𝘪𝘮𝘪𝘯 & 𝘫𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬'𝘴 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 .
𝙑 : 𝘫𝘪𝘮𝘪𝘯'𝘴 𝘴𝘰𝘶𝘭𝘮𝘢𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 . 𝘚𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺 .
𝙍𝙈 : 𝘝'𝘴 𝘥𝘢𝘥 & 𝘢 𝘯𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭 𝘰𝘧𝘧𝘪𝘤𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘬𝘦𝘳 .
𝙅𝙝𝙤𝙥𝙚 : 𝘍𝘶𝘯𝘯𝘺 𝘨𝘶𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘝 . 𝘕𝘢𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘪𝘴 𝘎𝘰𝘰𝘥 .
𝙎𝙪𝙜𝙖 : 𝘑𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬'𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 . 𝘏𝘦 𝘭𝘪𝘷𝘦𝘴 𝘪𝘯 𝘈𝘔𝘌𝘙𝘐𝘊𝘈 . 𝘞𝘈𝘚𝘏𝘐𝘕𝘎𝘛𝘖𝘕 𝘋.𝘊. 𝘏𝘦 𝘪𝘴 𝘱𝘳𝘰𝘧𝘦𝘴𝘴𝘰𝘳 𝘰𝘧 𝘈𝘔𝘌𝘙𝘐𝘊𝘈 𝘞𝘈𝘚𝘏𝘐𝘕𝘎𝘛𝘖𝘕 𝘋𝘊 𝘤𝘰𝘭𝘭𝘢𝘨𝘦 .* 𝐍𝐎𝐓𝐄 * 𝑷𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 -
𝘑𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘪𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘫𝘰𝘣 𝘪𝘯 𝘈𝘔𝘌𝘙𝘐𝘊𝘈 . 𝘏𝘦 𝘮𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘈𝘮𝘦𝘳𝘪𝘤𝘢 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘎𝘳𝘢𝘯𝘥𝘱𝘢 ' 𝘞𝘰𝘰 𝘌𝘶𝘯 ' 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘵 17 .
𝘣𝘶𝘵 𝘫𝘪𝘮𝘪𝘯 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘭𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘴𝘰𝘶𝘵𝘩 𝘬𝘰𝘳𝘦𝘢 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘰𝘮 𝘫𝘪𝘯 .
𝘫𝘪𝘮𝘪𝘯 𝘩𝘢𝘥 𝘯𝘰 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘦𝘢𝘥 𝘢𝘵 𝘚𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 /𝘩𝘪𝘨𝘩 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 . 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘣𝘶𝘭𝘭𝘪𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮 . 𝘏𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘩𝘰 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘰𝘰𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘰𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮 .
𝘴𝘰 , 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘨𝘰 𝘪𝘯 𝘈𝘔𝘌𝘙𝘐𝘊𝘈 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 & 𝘎𝘳𝘢𝘯𝘥𝘱𝘢 𝘭𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 .
𝘉𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘈𝘒𝘈 𝘫𝘪𝘯 𝘪𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘪𝘯 𝘈𝘔𝘌𝘙𝘐𝘊𝘈 . 𝘚𝘰 𝘫𝘪𝘮𝘪𝘯 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘱𝘢𝘯𝘪𝘤 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘪𝘵 .
𝘉𝘜𝘛 𝘚𝘜𝘋𝘋𝘌𝘕𝘓𝘠 , 𝘫𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬 𝘪𝘯𝘧𝘰𝘳𝘮𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 & 𝘮𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘢 𝘫𝘰𝘣 𝘪𝘯 𝘞𝘈𝘚𝘏𝘐𝘕𝘎𝘛𝘖𝘕 𝘋𝘊 . 𝘴𝘰 , 𝘫𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘫𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘪𝘮𝘪𝘯 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘮𝘰𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘈𝘔𝘌𝘙𝘐𝘊𝘈 . 𝘏𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘯𝘴𝘧𝘢𝘳 𝘮𝘰𝘯𝘦𝘺 𝘵𝘰𝘰 .
𝘍𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘫𝘪𝘯 𝘣𝘦𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘪𝘯 𝘈𝘔𝘌𝘙𝘐𝘊𝘈 , 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘪𝘮𝘪𝘯'𝘴 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘬𝘺 .
𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘈𝘪𝘳𝘱𝘰𝘳𝘵 .