Byť dcérou milionárov je riadna blbosť. Hlavne vtedy, keď súd zverí do otcovej opatery dcéru. Jedinú dcéru medzi troma bratmi. Nesťažujem sa, má to aj svoje výhody ale mama mi bude chýbať. Otcova vila pri mori je dosť ďaleko od starého rodinného domu kde sme si žili ako v bavlnke.
,,Taylor, netvár sa tak znechutene." podpichol ma Nick. Nick, je môj brat ktorý je za každú srandu. Zo všetkého si robí dobrý deň a on jediný, zvládal rozvod úplne v pohode. Nie je škaredý ale dievčatá o neho záujem absolútne neprejavujú. Možno je to tým, že si každú štipľavou pripomienkou odplaší.
,,Neviem, či by ti prišlo niečo také ľahké aj na jej mieste. Nezabúdaj, jediná medzi nami má krámy." ozval sa Logan. Je to najstarší brat, občas vie aj zavtipkovať ale je to úplný opak Nicka. Akoby ani neboli súrodenci. Jeho introvertná povaha z neho robí dobrého hokejistu ale otravného spolubývajúceho.
,,Logan!" skríkla som po ňom a hodila do neho vankúš. Presne tieto chvíľky som myslela.
,,Nauč sa najskôr tráfať, až potom hádž, dobre?" povedal Logan po tom, čo som mu vankúšom zhodila mobil na podlahu.
,,Prestaňte mrhať drahocenný čas takýmito blbosťami! Okamžite sa choďte vybaliť!" prišiel do obývačky otec a zodvihol vankúš. Chápala som prečo po nás tak vybehol. Odteraz má všetkých troch na starosti len on. Prichádza leto a všetci sme doma, nie je to zrovna príjemné ale nemal sa rozhodnúť o nás zabojovať. Pobrala som sa na schody. Snažila som sa neutápať hlavu v takých podobných veciach ale nešlo to. Narozdiel odo mňa, oni vybehli hore ako veveričky.
YOU ARE READING
jersey number fifteen
Romance,,Záleží ti len na kariére, všetko ostatné ide bokom." ,,Áno, záleží mi na nej pretože pre ňu som obetoval všetko, čo som tak miloval." ,,Potom si obetoval aj mňa."