BAB 14

179 9 0
                                    


Pertemuan hawra bersama orang yg di dewan itu sudah selesai....Lalu hujan tros lebat

"Aduhh mana Rauf ni!!"( hawra curi ii pandangan sekeliling untuk melihat kelibat penjaganya)

Dan dtg perempuan yg cri gaduh dngn nya tdi

"Oiii miskin!!! Mana kereta kau? ohh lupa miskin hahaha"(Senyum gedik)

"kau diam la betina...memekak je!!"(Sambil menjeling perempuan itu)

"Sudah ii laa tu Tina"(seorang laki yg bersama perempuan tu)

"Kau diam!!!!!!!!!"(Tros membaling cawan yg berkaca di kearah lantai)

"Marah je baling barang!marah je baling barang..pikir dia kaya sngt laa...muka pon haukkk"(menganjing Tina dengan membuat mukanya yg lawak)

"Apa kau murahannn!!!!!"(Teros menolak hawra sampai dia tersungkur dan lututnya terkenee kaca yg di baling Tina tadi)

"Auchhhhh arghhh sakittnyaa...arghh siyall punya betina"(menekup lututnya yg terkena goresan kaca dengan kain kerana darahnya yg sngt melimpah)

"Padan muka kau!!!Kali ni aku nk tampar mulut kau pulak sbb mengata aku tadikan bodohhhh"(mengangkat tangannya kerana ingin menampar hawra tetapi Tangannya di halang oleh satu susuk tubuh lelaki yg tegap yg berdiri di hadapan hawra

"Berani kau sentuh bini aku jahanam???!!!!"(muka series)

Hawra masih menahan sakit selepas mendengar satu suara lelaki yg dia sngt kenal tros dia pandang ke arah suara lelaki itu

"Aaa...abanggg!!!"(Terkejut)

"Tuuu..tuu...tuann Harr...Harraz!!!"(Muka ketakutan)

"Rauf cri tempat kerja perempuan ni!! dan jual tempat dia dekat orng lain yg masih perlukan kerja!!! dan lucutkan balik jawatan semua jawatan dia dlm kawasan tu!!! Aku tak nak tengok muka dia!!"(Pandang sekeliling)

"Ehh tuu...tuan...Sa...saya mintak maa...maaf!! Saya tk thu plk yg ni isteri tuan"(menunduk tanda menyesal mencari gaduh dengan isteri bossnya sendiri)

"Sorry aku tak akan maafkan orng yg tk berguna MCM kau!!! dh!! halang dia dari ada kt depan mata aku...sblom pistol aku yg laju kt dahi dia!!"(Teros ke arah hawra yg sedang terduduk memegang lututnya)

Dan anak buah Harraz menjalankan tugas untuk menghalau Tina dari kawasan itu..Tina hanya mampu berteriak mintak maaf tetapi Harraz pura ii pekak dan tidak melayan teriak itu

"Hmm bila masa plk kawasan tu milik abang"(muka ingin marah?

"Dh lama...cuma aku mls bgithu kau"(Jwpnya)

"Ohh..ya kenapa abang bole ada dekat sini? bukan Rauf ke yg ptot ambik saya?

"Aku saja nk dtg sambil ii bawak kau balik umah!!"(lalu mengendong hawra ke arah keretanya)

Hawra hanya tersenyum melihat suaminya yg muka masih menahan marah kerana hal tadi🤦🤷

_______________________________________________

(dirumah)

"Meh sini aku balutkan(kesian melihat isterinya yg baru saja bergaduh) Aku mntk maaf sbb aku dtg lewat!! aku tk sangka semua ni akan jadi tpi nasib aku dtg tepat waktu...kalau tk aku akan menyesal seumur hidup kalau isteri aku kesakitan"

"Ehh hawra tak apa ii laa abang...lagipun hawra bersyukur dpt abang yg masih risaukan hawra!! Walaupun abang selectt tpi yg real sngtt lah romantik"(senyum manja sambil mengusap kepala harraz)

"Erkk menggedik kau ye sayangggg"(lalu menggeletekkk pinggang hawra)

"Hahahaha aaaa abangggg gelii....aaaabanggg saya tak tahan niiiii geliii hahahhaha"(menahan geli)

"Haaa sape suruh kauu menggedik dengan aku!!"(senyum lebar)

"Hehehe sbb suami saya ni cumell sangat"(mencuit hidung Harraz)

OG| MAFIA OBSESSION HIS: SWEETHEARTWhere stories live. Discover now