Мене звати Дарина в мене є три кончених подруги. До речі в мене голубі очі з білявим волосям. І я фанатка Гаррі Поттера. І моя любима книга Часодії.
Першу звати Соня вона старша мене на місять. І вона анімешниця і яойшитя. В неї каштанове волося з голубко сірі очі.
А другу звати Яна. Вона теж яойшитя. І фанатка Величного століця. В неї каштанове волося очі як темний шоколад. І вона сама наймолодша серед нас і найменша.
В третю звати Єлизавета вона молодша мене на місят. В неї каштанове волося і карі очі. Вона плете з ризинок.
А четверту звати Віка. Вона старша серед нас як ми її називаємо женчіна. І вона любить котів. В неї русяве волося і сіро зелені очі.Ну моє відношення до них нормальне. Ми з ними сремося но бємося. І до речі Соня і Яна встречалися з Тимуром. В молодших класах. І до речі ми з Сонею і Яною Бі. Тобто ми і по хлоптям і по дівчатам. А Єлизавета в нас новенька і я буду писати після її появи. А я згадала ми шиперемо Тимура і Влада наших однокласників. Яна і Соня про них пишуть Фанфік.
І до речі коли проявилася Єлизавета Яна не хотіла з нею дружити. Бо вона їй не довіряла. А я навпаки хотіла з нею дружити.Я:Надіюся мене Яна не прибє за тю главу.
Яна:Надійся!
Я:Яна спокійно! Всім пака!