Karanlık mış hava öyle diyorlar benim gözüm mü kör oldu ki acaba bir çift göz dünyamı aydınlattı diyorum anlatamiyorum o gün hava karanlıktı diyorlar allah allah ben yalan mı söyliyeceğim ne diyorlar bunlar bir chennemin ortasındaydım birini gördüm gözlerine baktığım o anda birden cennete dönüştü hayatım "merhaba" dedi sizde duydunuz değil mi cevap vermelimiyim sizce kekeleyerek "merhaba"dedim baktı birden sırıtmaya başladı gamzesi belirdi sağ yanğında "Neden bu kadar şaşırdın?"iç sesim seni görünce şaşırmayan kız kız değildir diyor "hiiiç birisine benzettim galiba" dedim "anladım" dedi "bu arada ben Onur Akıncıoğlu" "bende Beste yamaçlı"
3 GÜN SONRA
"Besteee"offff yine bana sesleniyorlar "ne var abii yaaaaa" dedim bağıra bağıra yanına gittim elindeki telefonun ekranında onur un fotoğrafı vardı hiç görmemiş gibi yaptım "he abi ne diyon" "Bu şerfsiz kim Beste sen okula gitmiyormusun abicim bu piç kim" "eee abi şey" "ney Beste ney" "öyle bir samimiyetimiz yok ki" dedim kendimi bir an yalan söylüyormuşum gibi hissettim ama doğru biz sadece birbirimizin ismini biliyoruz "Benim kulağıma böyle gelmedi ama Beste sen bu çocukla yattın mı?" "Abi senin kulağına böyle şeyler geliyorda hiç benim kardeşim yapmaz diyormusun yada düşünüyormusunda benden hesap soruyorsun abi ben Besteyim Beste Güney Yamaçlı nın kız kardeşiyim ben"