규칙 • 𝐑𝐔𝐋𝐄𝐒

92 14 68
                                    

⭒ ݁

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⭒ ݁ .𝘼𝙆𝙏𝙄̇𝙁𝙇𝙄̇𝙆
Her şirket olduğu gibi bizim içinde önemli olan 7 kuraldan birincisi aktiflik şirkete katılıp ilk 3 hafta aktif olmazsanız uyarı alırsınız. Bunun detayı atılma ve uyarı alma kuralında anlatılıcaktır. Yüzdelik kısmın %40'ı aktiflikten değerlendirilecektir.

⭒ ݁ .𝙎𝘼𝙔𝙂𝙄-𝙎𝙀𝙑𝙂𝙄̇
Herkes üyelere eşit sevgi saygı göstermelidir. Bu şirketimiz için ikinci önemli kuraldır. Sizlerin şirkette kötü anınız olmasını istemiyoruz. İki kişi kavga ettiyse onları barıştırmak için elimden geleni yapacağım. Kavga çıkmasını kimse istemez bence. Bu yüzden birbirinize saygı ve sevgi göstermeniz şirket adına çok gurur verici birşey olabilir.

⭒ ݁ . 𝙄̇𝙇𝙄̇𝙎̧𝙆𝙄̇
Çıkış yaptıktan sonra sevgili,evlilik vb.şeyler olabilir. Stajyerken sevgili olursanız programınızı aksatabilirsiniz.

⭒ ݁ .𝘼𝙏𝙄𝙇𝙈𝘼-𝙐𝙔𝘼𝙍𝙄𝙇𝘼𝙍
1 hafta olunca her pazar aktif olmayanları uyarı gelicektir. 3 uyarıdan sonra atılıcaktır.

⭒ ݁ .𝙃𝙀𝙎𝘼𝙋
Kullanıcı adınızı değiştirdiğinizde ceoya yada şirket hesabına yazabilirsiniz. Hesap değiştirmeniz gerekli olursa ceoya bildirebilirsiniz.

⭒ ݁ .𝙏𝘼𝙂𝙍𝘼𝙈
Tagram açmak zorunlu değil isteyen açabilir. Yüzdelik kısmın%20'si tagramdan değerlenicektir.

⭒ ݁ .𝙀𝙏𝙄̇𝙆𝙀𝙏
Şirket dışındakiler etiketi kullanamaz. Etiketi primde kullanmayınız. Sadece chatte ve tagramlarda kullanabilirsiniz.

⭒ ݁ .𝙔𝘼𝙍𝙄𝙎̧𝙈𝘼𝙇𝘼𝙍
Her sene 1 gün seçilip o gün yarışmalar olucaktır. Seçtiğiniz rollere göre değişebilir veya ortak bir konu seçip ona göre yarışmalar yapılabilir.

⭒ ݁ .𝘽𝘼𝙎̧𝙑𝙐𝙍𝙐𝙇𝘼𝙍
Formu biz başruvu olarak görüyoruz bu yüzden detaylı bir form olucaktır. Örnek Ceo Hakkındaki form (başvuru) gibi olucaktır.

⭒ ݁ .𝙄̇𝘿𝙊𝙇 𝙎𝙐̈𝙍𝙀𝘾𝙄̇
Başvuru yaptıktan sonra size bir mesaj geliyor. O mesajda programınız diyetiniz verilecektir. Bunu 1-9 ay uygulıcaksınız eğer aksatırsanız bu 1-14 ay'a çıkabilir. Bu program dışında boş zamanlarda da çalışan üyeler olursa ayları düşücek ve o kişiye çıkış mesajı gelicektir. Çıkış mesajı gelince programı ve diyeti değiştiricez. Bu çalışmalarınız yüzdelik kısmın%10'unu kapsıcaktır.


⭒ ݁ .𝙊𝙔𝙐𝙉𝘾𝙐 𝙎𝙐̈𝙍𝙀𝘾𝙄̇
Başvuru yaptıktan sonra kabul edildiniz edilmediniz diye bir mesaj gelicektir. Oyunculuk için program hazırlanıp mesaj olarak atılacaktır. 1-10 ay arası staj ve eğitiminiz olucaktır. Hazır olduğunuzda dizilerde oynıcaksınız. Bu çalışmalarınız yüzdelik kısmın%10'unu kapsıcaktır.

⭒ ݁ .𝙈𝙊𝘿𝙀𝙇 𝙎𝙐̈𝙍𝙀𝘾𝙄̇
Başvuru yaptıktan sonra diğer süreçler gibi programınız ve eğitiminiz olucak. 1-15 ay arası eğitiminiz olucak bunun yanında programınız ve diyetiniz olucak. İdol süreci gibi olucak tek farkı aylar ve programdır. Çok sıkı çalışırsanız model olarak çıkış yapabilirsiniz. Bu çalışmalarınız yüzdelik kısmın%10'unu kapsıcaktır.

⭒ ݁ .𝘾̧𝙄𝙆𝙄𝙎̧ 𝙎𝙐̈𝙍𝙀𝘾𝙄̇
Şirkete girdiğinizde takip ediliceksiniz ve notlandırılıcaksınız. Bi puan tablosu olucak ve bunları sizlere söyleyip çıkış yapıp yapmıcağınızla ilgili karar verilip ona göre hareket ediceksiniz. Örnek vermek gerekirse
Dans: 30 Ses: 40 Esneklik:10 Uyum: 20 bunların toplamı 100 olucaktır. Bu puanları alanlar hemen çıkış yapıcaktır. Elbet herkes çıkış yapıcaktır.

Kabul ediyorum

Kabul etmiyorum x

Kabul etmiyorum x

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
◌ ˖ ࣪ ͏͏ 🦢 ۫ 𝐌𝐀𝐈𝐍 𝐁𝐎𝐎𝐊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin