İkili, eve geldiklerinde saatin neredeyse gece yarısı olduğunu fark etmiş, yarın olan dersler için hazırlıklarını yapmaya başlamışlardı bile. Gecenin oldukça ilerisi olan bu saatte, Hyunjin Jeongin'e bu geceyi onla geçirmesini teklif etmiş, Jeongin ise geri çevirmemişti.
Hyunjin, banyosunda cilt bakımını yaptığı sırada içeri dalan Jeongin, Hyunjin'e bakarak dalga geçmeye başlamıştı.
jeongin: BUNE LA HAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHHAJHHAHHAHAJHKŞUHSJIJOS
COK KOMİK AMK
hyunjin: noluyo amk
jeongin: askim cok komik olmussun
jeongin: valla ozur dilerim
hyunjin: pardon
hyunjin: neresi komik tam olarak
jeongin: ya njsdsjhkvvjhk
jeongin: tipe bak
hyunjin: siktir git
hyunjin: psikopat oc
jeongin: disimi fircalicam
jeongin: seni bekiyorum
Hyunjin bir süre sonra lavabodan çıktıktan hemen sonra arkasından kahkahalarla gelen Jeongin, ister istemez Hyunjin'in yüzünde bir tebessüm oluşturmuştu. İçeriye geçen Hyunjin, kendini orta koltuğa bırakıp televizyonu açmış, ve izlediği kdramanın yayımlanan son bölümünü izlemeye başlamıştı.
Jeongin de çok geçmeden içeri geldiği sırada gözlerini kısa bir süreliğine Hyunjin'e dikmiş, sonrasında ise koltuğa geçerek Hyunjin'in kolları arasında yerini almıştı.
Hyunjin de bir süre gözlerini sevgilisine dikmiş, parlayan kısık gözlerindeki bakışlarıyla sırıtmıştı. Jeongin'in ise yavaştan kapanan gözleri yorgunluğunu tanımlıyordu. Aniden açılan gözlerini Hyunjin'e çevirmiş, sonrasında ise göz göze geldiği sevgilisiyle kısadan yaşadığı bakışmayı bir telefon bildirimi bölmüştü.
MAHNILAR AŞİRETİ
changbin
ABİ KOSUN
KOSUN ACİL BİSEY DİCEM SİZE
ACİL
jisung
NOLDU
changbin
YA BİZİM FAKULTE DE KAVGALİ OLDUGUM Bİ TANE YEONJUN PİCİ VARDİ YA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nee anan mi | Hyunin
Fanfiction"cilelerinle bas etmek 31 cekmek gibidir Hyunjin, cektikce icin acir."