Sungho'dan
Kamp için kıyafetlerimi hazırlıyordum bizim mallarla kampa gitmekte apayrı birşey her neyse sırt çantamı alıp evden çıktım telefonumdan bizim gruba girdim
Grup konuşması:Sungho:hazırsınız dimi lan
Riwoo:hazırız amk hazırız
Woonhak:hazırız hyung
Lee han:hadi herkes aşağıya insin o zaman buluşalım
Jaehyun:aynen hadi
Taesan:tm kapatın aq
Riwoo'dan
Herkes aşağıya inmiş ben hala ayakkabı giyiyorum anasını yok böyle bir şey derken Sungho hadi amk uzatmayın diye söyleniyordu Lee han tamam sungho sakin diyerek olayı geçiştiriyordu Jaehyun arabayı aldı binmemizi söylüyordu hepimiz arabaya binmiştik Jaehyun ONE AND Only şarkısını açmıştı hepimiz hastaydık bu Şarkıya kısacası Boynextdoor grubuna neyse kampa gelmiştik Woonhak mutlu ve heyecanlı görünüyordu aslında bende mutluydum çünkü dostlarımla kampa gelmiştik onlarla vakit geçirmek cidden en güzel şeydi benim için Taesan çadırları nereye kurucaz? Diye sormasıyla hayal dünyamdan çıktım şuraya kursak olur mu? Diye sordum Ve kabul ettiler Sungho kamp ateşi yakmak için etraftan birşeyler toplıyordu Lee han masa örtüsünü seriyordu Jaehyun ona yardım ediyordu woonhak etrafın fotoğrafını çekiyordu bende çadırı kurup onları izliyordum Sungho aniden gelip herşey tamammı lan mallar diye sordu bende Bi sakin aq diye söylendim Jaehyun masaya oturmamızı söyledi Taesan herşey müq görünüyo dedi Lee han ve Jaehyun taesana gülümseyerek afiyet olsun dediler Sungho pek acıkmış görünmüyordu Woonhak sakince yemeğini yiyordu uslu çocuk Ben ise tabağımdaki yiyecekleri yiyordum gerçekten hepsi muhteşemdi Lee han yemekten sonra ne yapıcaz? Diye sordu Jaehyun belki doğa yürüyüşü yaparız Dedi ben kafamı sallayarak iyi fikir dedim Herkes onayladı yemeğimizi yiyip masayı Topluyorduk Sungho şu yaptığımız işe bak amk diye söyleniyordu Taesan ne abarttın alt üstü masa topluyoruz demişti Ben atışmalarına gülüyordum Lee han baaa bakıp komik olan ne diyince kendisi de gülmeye başladı Jaehyun niye gülüyorsunuz diye sorunca Sungho ay bok mu var amk diyince hepimiz gülmeye başladık Duramıyorduk Woonhak yürüyüşe çıkalım artık hyunglarım diyince başımızı tamam dermiş gibi salladık yürüyorduk öylece ormanda sadece kuşların cıvıldamaları geliyordu çok güzel ötüyorlardı Taesan buralarda ayı yoktur dimi diyince Sungho hay aq burda ayı ne arasın taesan diyip geçiştiriyordu Jaehyun korkmayın buralarda ayı olmaz diyip yüreğime su serpmişti ödüm bokuma karışıcaktı çünkü derken Karşımıza ayı çıktı Sungho taesan senin şom ağzına sıçim dedi Taesan Jaehyun hani ayı olmazdı dedi Jaehyun siz korkmayın diye dedim nerden bilebilirdim amk böyle olacağını Woonhak sakince ayıya yaklaşıp fotoğraf çekti ayı poz vermişti Sungho amk ne oluyor lan diye şoka girmişti gülmekten yarılıyoduk ayı gitmişti Woonhak hadi yine iyisiniz diyip gülümsedi Taesan oha amk ayı ile fotoğraf çekinmek nedir lan dedi Jaehyun hala şoktayım dedi ben hala gülüyordum Woonhak artık bir ayı ile fotoğrafım var diye seviniyordu Ben böyle bir şey görmemiştim ama artık görmüştüm kamp yerine döndük ve....