POW: YAZAR🐜
Yavaş yavaş diğer hashiralarda gelmeye başlamıştı.
Giyuu Shinobu'yu kabul edip etmeyeceklari konusunda endişeliydi ama zaten şimdiden Uzui ve Mitsuri de onu kabul etmişti aynı zamanda Nezuko kabul edildiyse bir şansı vardı.
O sırada Sanemi kutunun küçük deliğinden bakan Shinobu ya anlam vermeye çalışıyordu.
Sa: bu Kocho mu
G: evet
Sa: ve o iblis mı oldu...
G: ama belki düzelir
Sa: o nasıl olucak
G: b-
Sa: hah! Onunda o çocuğun kardeşi gibi olucagını düşündüğünüzü soylemeyin. Bu bir kere oldu her iblis olana bu gözle bakarsan ölürsün
G: ...
Diğer hashiralar da gelir ve çok zaman geçmeden Ubayashiki 'de gelir
U: duyduğum kadarıyla Shinobu Kocho iblis olmuş...
T: Doğru
U: Bu olaya tanık olan biri varmı
G: ben..
U: lütfen anlat kuzum (aksnidndfj)
Giyuu Shinobu'nun nasıl iblise dönüştüğünü ama buna rağmen saldırmadığını açıklar.
S: BU SALDIRMAYACAGI ANLAMINA GELMEZ
Ubayashiki'nin sakin ve rahatlatıcı bir sesle "Sanemi" demesiyle yine bir süre sessizlik olur.
POW: GİYUU🌊
Sanemi haklıydı... Normalde acımazdım ve ya bu kadar umutlu da olmazdım. Ama konu Shinobu olunca farklı hissediyordum.
Ona bişey olmasını istemiyordum, onu koruyordum ama bu doğru olan yolmuydu gerçekten.
Sadece duygular beni kontrol ederse işin sonu kötüye çıkabilirdi.. ama yinede.. yinede gönlüm el vermiyordu.
Onunla savaşmak yada onu infaz etmek istemiyordum... Ama bu işler sadece isteğe gelmez bunu da billiyordum ama olmuyordu işte.
...
Hepimiz oyakata-sama nın diyeceği şeyi bekliyorduk büyük bir sessizlik vardı.
U: yani onun hiç saldırganlık belirtisi görtermediğini söylüyorsunuz.
M: evet bende ordaydım. Hiçbir şey hatırlamasa da açken bile kimseye saldırmadı.
U: pekala o zaman... birinizin evinde bir süre kalsın. O kişi insanlara saldırmamasını sağlasın. O kişinin kim olacağını kendiniz seçin
Oyakata-sama gittikten sonra az önceki sessizlikten eser kalmadı.
R: BUNU KABUL EDEBİLİRİM
S: ben hala onaylamıyorum...
M: biz neyi konuşuyorduk
S: eben-
M: ebem?
T: pffshhdkdbjf... öhm çocukla uğraşma
Sadece konuşmaları dinliyordum. Diyecek birşeyim yoktu. Daha kendim bile ne yapacağımı çözememişken bu konuşmaya nasıl dahil olabilirdim ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GiyuShino / •İblis Ve İnsan Âşık Olamaz•
De Todoshinobu iblis olursa işte ve yine RP lerden alınmıştır ama bu kez daha normal kitaplar gibi yazıcam angst içerebilir şu an emin degilim