Yaklaşık 1,5 sene sonra tekrardan herkese merhaba! Biliyorum çok uzun bir zaman oldu. Ama sonunda sınav tamamen bitti! En son attığım bölümde LGS'ye hazırlandığımı ve bir daha geri dönemeyebileceğimi söylemiştim.
Bu arada sınavdan bahsetmişken sınavınız nasıl geçti?
Benimkini soracak olursanız benim sınavım çok da güzel geçmedi doğrusu... Ama önemli değil en azından sınavım bittiği için mutluyum.
Eğer sınavınız benim gibi çok iyi geçmediyse kafaya çok takmayın çünkü sınav zaten LGS gibi değildi aslında. O yüzden sınav sonucunuz beklediğiniz gibi değilse kendinizi çok üzmeyin. Bir de sınav kolay olduğu için herkes yüksek yaptı. Herkes yaptığı için sıralamanız normalden daha düşük gelmiş olabilir. Mesela ben "Bu lise garanti." dediğim bir liseye gidemeyecek durumdayım şu an. Belki de gidebilirim orası belli olmaz ama gitmeme ihtimalim biraz yüksek. Eğer siz de benimle aynı durumdaysanız hiç üzülmeyin çünkü sizin hedeflediğiniz okula sizden akademik becerisi daha az olan birileri gittiğinde ( Yani sınavda sizden akademik becerisi daha az olanlar sizi geçtiyse) büyük ihtimalle zorlanacaklardır. Ve siz kendi garantilediğiniz liseden puanı daha düşük bir liseye gittiğinizde orada belki okul birincisi olabilirsiniz. Bir de olayı bu bakış açısıyla bakın bence.
LGS Sınavı İyi Geçmeyenlere Tavsiyeler
💝Birkaç gün okula gitmezseniz sizin için psikolojik açıdan iyi olur.
💝 Evinizde oturup müzik dinleyerek biraz kafanızı rahatlatabilirsiniz.
💝 Kendinize kahve-çay, artık hangisini yaptıysanız, içerek 1-2 saat kitap okuyabilirsiniz.
💝 Sınavı bir nebze olsun kafanızdan atabilirsiniz.
💝 Dışarı çıkıp dolaşabilir, arkadaşlarınızla vakit geçirebilirsiniz.
💝 Son olarak kendinizi hazır hissettiğiniz zaman okula gidebilirsiniz.Umarım tavsiyelerimin size bir faydası olur, bu sınav sizden önemli değil bunu unutmayın 💞
Sınavla ilgili konuşmam bittiğine göre artık hesabım hakkında konuşmaya başlayabilirim sanırım...
Öncelikle hesabı kapatma gibi bir niyetim yok. Ama artık Fnf bölümleri maalesef gelmeyecek. Çünkü Fnf'nin eskisi gibi güzel bir oyun olduğunu düşünmüyorum. Zaten birçoğunuz da bırakmıştır diye düşünüyorum. O yüzden artık Fnf gelmeyecek. Ama yine anime,oyun,sohbet tarzı bölümler gelecek. Ayrıca hikaye yazmayı düşünüyorum. Umarım iyi bir iş çıkarabilirim. Bu süreçte siz de beni en uygun şekilde eleştirirseniz sevinirim. Ayrıca bazı konular hakkında fikirlerim değişti. Eğer isterseniz o konular hakkında tartışabiliriz. Kafanıza takılan bir konu varsa bana yazıp o konu hakkında da tartışabiliriz ama sizden tek bir isteğim var. Eğer sizinle aynı düşüncede değilsek benim fikrime saygı duyarsanız sevinirim. Bir yerde bir eksiğimi görürseniz lütfen bana çekinmeden bildirin.Bugünkü söyleyeceklerim bu kadardı. İnşallah eskisi gibi Wattpad'de aktif bir şekilde irtibat kurabiliriz. Kendinize iyi bakın, hoşça kalın!
Fazladan Fotoğraf:
(ㆁωㆁ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friday Night Funkin' Shipleri Değerlendiriyorum
RomanceEhm... Türkiye'de ikinci fnf ship kitabı ʕ'• ᴥ•̥'ʔ