Česko🇨🇿

35 2 0
                                    

Pohled Česka🇨🇿:
Česko 🇨🇿 vstane a dá si snídani. Když dosnídal tak si šel vyčistit zuby, převlékl se a šel do školy. Cestou do školy potkal Slovensko 🇸🇰 a Polsko 🇵🇱 pozdravili se a šli do školy spolu. Bylo super že všichni tři byli ve stejné třídě ale do té školy šli poprvé. Ale chudáci Česko 🇨🇿 a Slovensko 🇸🇰 hodně si je pletli protože zezadu vypadali jako jiné státy než jsou. Začalo vyučování, jejich třídní učitelka Evropa 🇪🇺 si prohlédla své tři nové žáky. Když 🇨🇿🇸🇰🇵🇱 museli jít k tabuli představit se tak se styděli. Do třídy po první hodině přišela další nová žačka jmenovala se Ukrajina 🇺🇦 a sedla si k 🇨🇿🇸🇰🇵🇱 a všichni 4 se spolu začali bavit a byli kamarádi. Ale Česko 🇨🇿 se na Ukrajinu 🇺🇦 koukalo tak že se asi zamiloval a Ukrajina 🇺🇦 se taky koukala na Česko 🇨🇿 že se taky do něj zamilovala. Najednou zazvonilo a skončilo vyučování a Česko 🇨🇿 a Slovensko 🇸🇰 a Polsko 🇵🇱 a Ukrajina 🇺🇦 museli jít domů. Ale 🇨🇿 potkalo cestou Rusko 🇷🇺, 🇨🇿 bylo strachy bez sebe a 🇷🇺 uteklo. Když přišlo 🇨🇿 domů tak se rodiče ptali jak bylo ve škole a 🇨🇿 odpovědělo " bylo to super a máme ve třídě novou žačku Ukrajinu 🇺🇦". Česko 🇨🇿 se vůbec nezmiňovalo že se potkalo s Ruskem 🇷🇺. Česko 🇨🇿 bylo vyděšené a nechtělo jít ven protože si myslelo že potká Rusko 🇷🇺. Byl večer a 🇨🇿 šlo spát i když vyděšené. Česku 🇨🇿 se zdálo o Ukrajině 🇺🇦 a říkalo si "já jsem snad zamilovanej do Ukrajiny" řekl to když se probudil ze spaní.

Doufám že se vám příběh líbil. Budu psát ještě o hodně státech ale v každém příběhu se jich objeví alespoň pět států. Omlouvám se že jsem v tomto příběhu objevilo Rusko ale nemůžu za to, prostě mě to napadlo dát Rusko do nějakého příběhu ale stejně se tam v jedné kapitole bude mluvit taky o něm.

Countryhumans a jejich životyKde žijí příběhy. Začni objevovat