A kezdetek

73 3 2
                                    

18+ Warning








Első tanítási nap. Kazuha unalmasnak találta ezt a napot ameddig nem hallott egy hangot. Egy ismerős hangot akivel tavaly óta nem találkozott.
-Kazuhaaaa.
Heizou volt az Kazuha egyik barátja.
-Jó reggelt Heizou!-mondtam
-Kazuha képzeld el új osztálytársunk lesz-mondta kicsit kapkodva és vidáman.
-Kicsoda?-nézek rá kérdően
-Azt én sem tudom pontosan. Én is most tudtam meg.
*Csengetés*
Éppen akartam mondani, hogy menjünk, mert át kell vennünk az új tankönyveket, de még mielőtt mondtam volna Heizou a kezemhez kapott és berángatott az osztályba. A tanárnő már bent volt. Mellette egy ismeretlen fiú állt. Nem látszott túl kedvesnek az arckifejezése.
-Jó reggelt diákok! Üdvözöllek benneteket ismét.-mondta a tanárnő- Még mielőtt átvennétek a könyveket szeretném bemutatni az új osztálytársatokat.
-Sziasztok, Scaramouche vagyok.-mondta az új diák.
Hangja lágy és kellemes volt.
Bár most találkoztam vele először még is olyan fura érzés támadt bennem. Mintha pillangók lennének a hasamban.
-Ott egy hely Kazuha vagy is a fehér hajú fiatal mellett.-mondta a tanárnő és azzal a lendülettel Scara mellém ült.
Most még furábban éreztem magamat. Ránézek egy kis pírrel az arcomon és nyugodt hangon köszönök neki. Vissza köszön majd megkérdezi, hogy jól vagyok-e, mert egy kicsit piros az arcom. Azt mondtam neki, hogy minden rendben miközben próbáltam lenyugodni. Miután sikerült át is vettük a tankönyveket. Ezután még egy kis beszélgetés folyt. Megbeszéltük a dolgokat erre az évre és, hogy holnaptól már rendes tanítás lesz. Megkaptuk az órarendet is. Miután vége lett a hosszú unalmas napnak vissza mentem a kollégiumba. Ahogy beértem ledobtam a táskát és ledöltem az ágyra. Csak Scara járt az eszemben. Azok a szép vonásai és az a tekintet egyszerűen gyönyörű. Gondolat menetemet csak az zavarta meg, hogy kopogtak. Ajtót nyitok és Scara áll velem szemben.
-Segíthetek?-kérdeztem kissé összezavarodottan.
-Ebbe a szobába osztottak be.-mondta Scara
Kinyitottam az ajtót majd bejött. Mind eközben azt mondogattam magamban, hogy ezt a sors biztos így akarta. Végig néztem, ahogy Scara kipakol, mert nem tudtam mást csinálni. Miután kipakolt rám nézett. Én rám megint csak ki jött egy kis pír.
Azt éreztem, hogy meg kell csókolnom. Meg is tettem volna ha nem kérdezte volna meg, hogy mi a nevem. Vissza húztam a kezemet.
-Kaidehara Kazuha.- mondtam kicsit szerényen.
-Elmegyek boltba, van kedved jönni?- kérdezte.
Igent mondtam majd elindultunk. Gondoltam veszek egy-két társasjátékot, mert nincs és most, hogy ketten vagyunk így játszhatunk majd. Keresgéltem a társasok között mikor megláttam az unot. Régen nagyon szerettem ezt a játékot így hát vettem egyet. Scarával vissza mentünk a koliba és kipakoltuk a cuccokat. Miután kipakoltunk elő vettem az unot.
-Van kedved játszani?-kérdeztem tőle
-Ömm.. Játszhatunk.-mondta
Mikor kivettem a kártyát a dobozból nagyon meglepődtem. Nem tudtam felfogni, hogy ez mi. A kártya hátuljára nem az uno felirat volt. Az volt rajta, hogy QXUNO. Scarán is lehetett látni, hogy kicsit meglepődött.

(Ez a kép valódi nem tudom honnan szedték a paklit az ismerőseim, de nagyon nagy xd)Még mielőtt játszottunk volna eszembe jutott valami

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(Ez a kép valódi nem tudom honnan szedték a paklit az ismerőseim, de nagyon nagy xd)
Még mielőtt játszottunk volna eszembe jutott valami.
-Mi lenne, hogyha úgy játszanánk, hogy a vesztes megiszik egy felest?
-Rendben van.
Így hoztam is a piát és elkezdtünk játszani. Annyit játszottunk, hogy a végén részegek lettünk. Másnap arra kelek fel, hogy Scarán fekszek és csak boxer van rajtam. Meg ijedtem majd gyorsan felkapta a ruhámat és beszaladtam a fürdőbe. Bele nézek a tükörbe és meglátom, hogy ki van szívva a nyakam. Erre rám jött egy kis pír de most inkább aggódom. Mi lesz ha valaki észre veszi, mi lesz ha ez miatt kicsapnak, mi lesz ha... és csak folytattam, folytattam és folytattam a gondolat menetet. Megpróbáltam valahogy eltüntetni és nagyjából sikerült is ezért egy kicsit megkönnyebbültem. Vissza megyek a szobába ahol Scara még mindig alszik. Rajta csak póló nem volt. Így elvetettem azt a gondolatot is, hogy csináltuk-e volna. Felkeltettem és szóltam neki, hogy mindjárt suli ezért siessen. Scara félkómában volt. Látszott rajta, hogy másnapos. Nem is kellett neki sok idő futott is a wcre hányni.
-Scara minden oké?- kérdeztem tőle
-Igen minden rendben de lehet, hogy ma inkább nem megyek suliba...-mondtam és elkapott a lelkiismeret furdalás.
Tudtam, hogy ez mind miattam van. Nem akartam suliba menni. Itt akartam maradni ápolni Scarát, de rájöttem, hogy már a 2. napról hiányozni úgy, hogy nem is vagyok beteg nem lenne éppen a legjobb. Elköszöntek Scarától és mentem suliba. Ahogy beértem a suliba Heizou rögtön oda jött hozzám.
-Hogy hogy ilyen korán itt vagy?- kérdeztem, mert általában én szoktam előbb be érni.
-1. Neked is jó reggelt 2. Te hogy hogy ilyen későn jöttél? 5 perc múlva becsengetnek.-mondta
-Hogy mi?! Mi lesz az első óra?
-Tesi lesz.
Bár mennyire is szeretem a tesit úgy éreztem nem fog menni a sok ivás után a sok futás. Elkezdődött a tesi én meg próbáltam nem elájulni ami nem sikerült. Mikor felkeltem oldalra fordultam ahol Scarát láttam.
-Mi történt?-kérdeztem meglepődve.
-Elájultál aztán felhívtak, hogy menjek el érted ha már úgy is itt vagyok.
-Bocsánat, hogy problémát okoztam én nem akartam...- mondtam könnyes szemekkel.
-Nem okoztál problémát csak legközelebb ne menj lázasan iskolába.
Erre a mondatra kérdően nézek Scarára mire észre veszem, hogy egy hőmérő van a honom alatt és félmeztelen vagyok. Kicsit össze zavart a gondolat, hogy Scara levette rólam a pólómat de gyorsan túl tettem magam rajta.
-Meddig voltam kiütve?
-2 óráig.
-Oh...
-Most már oda adhatod a hőmérőt.
-Tessék.
-TE JÓ ÉG KAZUHA ÍGY MENTÉL ISKOLÁBA????
-?
-40,3°-os LÁZAS VAN!!!
-Mi???
-Maradj nyugton hozok neked lázcsillapítót.
Majd Scara elment a gyógyszeremért. Nem sokkal később vissza is jött a gyógyszerrel és egy bögre teával.
-Kazuha nagyon rám hoztad most a frászt...
-Bocsánat én nem akartam esküszöm.-mondtam majd éreztem, hogy könnyek csordulnak ki a szememből.
-Kazuha ne sírj.
-De *szipog*.. Én *szipog*
Még mielőtt végig mondhattam volna Scara átölelt és azt mondta, hogy maradj velem mindörökké Kazuha. Én erre a mondatra olyan vörös lettem mintha leégett volna az arcom.
-Scara... *szipog* Én soha nem foglal elhagy-
És mire végig mondhattam volna Scara megcsókolt. Úgy éreztem, hogy végre beteljesült az amire vágytam. De valami nem volt jó. Valamit elfelejtettem. Majd eszembe jutott, hogy beteg vagyok ezért gyorsan ellöktem magamtól.
-Kazuha?
-Bocsánat csak beteg vagyok és nem akarom, hogy elkapja valamit.
-Nyugi Kazuha csak lazulj el.
Felhúzta a felsőmet és a mellbimbómat kezdte el fogdosni.
-Scara várj!-mondtam neki, de mind hiába mint ha csak a falnak beszéltem volna.
Ameddig a mellbimbómmal játszadozott addig csókolgatott. Majd abba hagyta és lejjebb ment. Már majdnem lehúzta rólam a nadrágot amikor kopogtak. A nővér volt az. Megnézte, hogy jól vagyok-e. Miután elment Scara lefeküdt mellém az ágyba. Éreztem, hogy nem vagyok túl fényesen ezért aludni akartam de még mielőtt elaludtam volna Scara közelebb jött.
-Jó éjszakát Kazuha.
Rám erre csak a pír jött ki és kis idő múlva elaludtam.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 11, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Scara x Kazuha// Pillangók Where stories live. Discover now