Felix
Sabah ben evden çıkarken Chan hyung, Jeongin ve Changbin hyunga kızıyordu yine. Kim bilir ne bok yemişlerdi. Chan ve Changbin hyung akşam bizde uyuyakaldıkları için ve Jeongin de neden onları uyandırmamış diye kızıyordu galiba Chan hyung. Aradan sıvıştım hemen tabii ki.
Şu fakülteye her geldiğimde "iyi ki gastronomi bölümünü seçmişim" demeden edemiyorum. Gerçekten tam bana göre. Hayatımda aldığım en iyi karar bu olabilir. Yemek yapmayı çok seviyorum.
...
Farklı bir kurabiye tarifi vardı. Ödev olarak onu yapacaktık. Bugün getirecektik. Dün akşam yaptım ama Jeongin kocaman ağzıyla yarısını mideye indirdi. Üstüne bir de evde bir Changbin'iniz olunca size hiçbir şey kalmıyor yemek olarak. Ve ben tekrar bir tepsi daha yapmak zorunda kaldım. Çok düşünceli ev arkadaşlarım var, değil mi?
...
Ders bitiminde kütüphaneye gitmem gerekiyordu. Haftaya vizeler var, çalışmalıyım. Kampüsün kütüphanesi denizi görüyor. Erken gidersem denizi gören bir köşeyi kapabilirdim. Genelde kalabalık oluyor çünkü.
Amfiden çıkıp kütüphanenin yolunu tuttum. O kadar insan vardı ki yürüyemedim bir türlü. Dolayısıyla kütüphaneye de geç kaldım tabii.
Oraya vardığımda denizi gören köşede sadece bir boş sandalye vardı. Oraya doğru hızlı adımlarla gidiyordum ki siyah saçlı, benden biraz kısa kalan bir çocuk hemen sandalyeyi kaptı. Ah, çok sinir bozucu. Bir de üstüne göz göze geldik.
Ben de o masanın sırasında başka bir sandalyeye geçtim. Ne yazık ki buranın manzarası sadece kitapla dolu bir duvardı.
...
Arkadan garip sesler gelmeye başlamıştı. Kafamı çevirip baktığımda koltukta yiyişen çiftleri gördüm. Tanrım, neden burada yaparlardı ki?
Önüme dönüyordum ki az önceki siyah saçlı çocukla yine göz göze geldik. O da onlara bakmak için arkasını dönmüş olacaktı ki önüne dönerken göz göze geldik. İkimiz de birbirimize baktığımızda iğrenir yüz ifadesiyle bakmıştık. İkimizin de yiyişen çift için bu ifadeyi yaptığımız belliydi.
Ses duymamak için kulaklığımı taktım ve Youtiful dinlemeye başladım.
Ertesi gün
Hoca haftaya okulun açılış yıldönümü için festival düzenleneceğinden bahsetti. Ve bizden de aşçılık bölümü öğrencileri olarak ortaya güzel bir şeyler koymamızı istedi.
Tabii ki elimden gelenin en iyisini yapacağım.
Evdekilere haber verdiğimde Changbin hyungun ağzının suyu aktı tabii.
"Bize de ayırırsın, değil mi güzel kardeşim?"
"Changbin hyung, siz de gelebilirsiniz zaten."
"OOO, ÖYLE Mİ! Geliyorum o zaman. Ben sadece öğrencilere özel sanmıştım."
"Kaçırma zaten Changbin hyung."
"Nerede beleş oraya yerleş, Jeongin'ciğim."
Jeongin bana dönüp, "Neyse, ben de bi uğrarım tabii Felix hyung." dedi. Sadece uğrayacak tabii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Boy Again? •Hanlix•
ФанфикÖnüme dönüyordum ki az önceki siyah saçlı çocukla yine göz göze geldik. O da onlara bakmak için arkasını dönmüş olacaktı ki önüne dönerken göz göze geldik. İkimiz de birbirimize baktığımızda iğrenir yüz ifadesiyle bakmıştık. İkimizin de yiyişen çift...