KURT ADAMLAR İLE İLK GECE

3 1 1
                                    

ALİ'NİN 10 günlük kâbusu o gece başlar Ali o güne dair hiçbir şey hatırlamıyorumdur ama Ali'nin arkadaşı Mehmet herşeyi biliyordur ve anlatmaya başlar. O gün çok güzel bir parti veriyorduk gece kocaman bir Dolunay vardı. Neredeyse bütün kurtlar Kuradamlara dönüşmüştü. Ama insanların haberi yoktur. Dünyada neredeyse herkes parti yapıyordur. Çünkü o gece Yılbaşı gecesidir.Ama o geceyi kimse unutamayacaktı.  Herkes kutlama yapıyordu. Birden bire bir Kurtadam geldi ve bir kıza saldırdı ve o kızı öldürdüp onu yani  kızı yedi. Herkes kaçışıp gitmeye çalışmışdı ama herkes birbirine çarpıp durduğu için bir çok kişi daha kurtadamlara yem oldu. Ve ilk gece böyle bitti. 2. Gün ise ülke'den kaçmayı düşündüler ama bütün uçuşlar dolu herkes ülkeden kaçmayı düşünmüştü. Bizde kaçmayı düşündük ama kaçmak yerine bir dağa çıktık. O dağ çokta yüksek değildi ama orada bir dağ evi vardı. Ama eve girebilmek için şifre istiyordu şifre rakamlarlaydı ve altta "Paşa" yazıyordu biz p,a,ş ve a harflerinin alfabetik sırasına göre yazdık yani 20123 harflerini yazdık ve doğru çıktı eve girebildik kış olduğu için dışarısı çok soğuktu ama evin içinde şömine olduğu için ev sıcacıktı ama dur bir saniye şömine yandığına göre evde yaşayan birileri vardı. Daha sonra kapı açıldı ve içeri iri yarılı bir adam girdi ve Evimde ne yapıyorsunuz! Diye bağırdı. Biz çok korktuk ve kekeleyerek "efendim evinize izinsiz girdiğiniz için özür dileriz donmak üzereydik lütfen bize acıyın" dedik adam bir halimizebaktı ve bize cidden acıdı ve birkaç günlüğüne evinde kalmamıza izin verdi. Bize yatıcak yer falan verdi ama biz nereden bilelim kurtadam virüsünün üreticisi olduğunu biz efendim yanlış anlamazsanız size birşey sora bilir miyim dedim adam sor dedi kapının şifresinin neden paşa olduğunu sordum adam küçük bir kızım vardı o köpekleri çok severdi ölmeden önce aldığı köpeğin ismi paşaydı o yüzden dedi biz biraz duygulandık adamı iyi biri olarak tanımıştık ama hiç öyle biri değildi.

KURT ADAMLARLA 10 GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin