Sabah kalktığımızda mağaraya doğru bir ses geldi bu sesin sahibini tanımak çok da zor değil bu bir ayı sesiydi. Eski ve yıkık kulübeden bulduğumuz balta hala yanımızdaydı baltayla kendimizi korumaya çalıştık ve başardık mağaradan uzaklaştığımızda bir ağlama sesi duyduk küçük bir çocuk sesiydi bu biraz ilerlediğimizde küçük bir kız çocuğu gördük yanında ailesi yoktu ve yalnız başınaydı çok korkmuş gözüküyordu küçük kızın adı eda'ydı yanımıza almaya karar verdik yolda ilerlerken bir dal parçası gördük dal paçasının üstüne bir şeyler kazanmıştı "Eda ♥️ Alp" yazıyordu nasıl yani Eda Alp'in kızımıydı ama nasıl burdaydı. Biz bunları söylerken kurtadamlar arkamızdan gelmeye başlamışlardır bile kurt adamlardan nasıl kurtulacağımızı düşünürken küçük kız birden bire ağlamaya başladı biz küçük kızı susturmak için uğraştık ama susmadı en sonunda Alp yani babası sandığımız kişi yanımıza geldi ve ağlama sesi nereden geldiğini duymaya çalıştı küçük kız rahat durmayıp dışarı çıktı ve Alp onu kucağına aldı ilk başta eda'nın yüzüne gelen saçlarını arkaya atdı daha sonra alnına bir öpücük koydu kurtadamlar ise etrafa bakıp uluyorlardı daha sonra kurtadamlardan bir tanesi yere yayıldı ve daha sonra bir araba gelir arabanın içinde 2 kişi vardı Ali ve mehmet'in abileri gelmişti birisi yukarıda diğeri ise arabayı kullanıyordu Alp kurtadamlara savunun dedi ve daha sonra geri çekilin dedi ama kurtadamlar koşuşturup kaçtılar ve Alp'i orada bıraktılar Ali'nin abisi Alp'i kaçmaya çalışırken yakalar daha sonra kurtadamlardan bir tanesi daha vurulur Alp'e sorarlar bu kurtadamları nasıl yok edeceğiz Alp ise onları yok edemezsiniz diyip gülüyor. Ali'nin abisi suratına 1 yumruk atar Alp konuşmaya başlar panzehiri bütün Dünya'ya yağmalısınız der Ali'nin abisi panzehir nerde diye sorar Alp labaratuvarda der Ali'nin abisi Alp ve diğerleri hep birlikte geri labaratuvara giderler ve panzehiri alırlar ama gece olmuştur ve herkes uyuyalım der.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT ADAMLARLA 10 GECE
Mystery / Thriller2 ARKADAŞIN KURTADMALARDAN KURTULMAYA ÇALIŞMASI.