Çook sıkıcı bir gündü öğlene kadar okulda oturdum oturdum geldim. Tabi öğlene kadar boş durmamaya çalıştım. Biraz kitap okudum birazda çizim yaptım.
Geçelim çizimlere
Resim 1:Bence çok sevimli oldu.
Ard arda olan o iki tavşana koşuyor havası vermek istemiştim ama istediğim etkiyi oluşturamadım bu yüzden biraz tuhaf durmuşlar.
Tavşanın kuşa verdiği hediye ne olabilir acaba? Bunu hiç düşünmemiştim. Bu konuda fikir yürütmek eğlenceli olabilir.
Resim 2:
İçerisinde tavşan bulunduran bir çizim daha.
Eminim birçok hata vardır. Bana hatalarımın neler olduğunu belirtirseniz sonraki çizimlerim de bunları düzeltme şansım olur. Bu yüzden lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin.
Ve evet çokça üşengeç biriyim.
Resim 3:
Bolllca hatası var maşallah. Bi kere kadın masaya fazla uzak durmuş. Onu düzeltirsem ki bu kadının büyük bir bölümünü silip yeniden çizmem anlamına geliyor, en büyük hata giderilmiş olur.
Kadını yumruğunu masaya vururken çizmek istemiştim olmuş mu?
Bilemiyorum bana bi değişik göründü ama o durumu nasıl çizebileceğimide bir türlü kafamda canlandıramadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Resim 4:
Ve bu da sonuncusu. Burnu yamuk olmuş.
Göz fazlamı büyük? Ya da eğik?Dudak çukurunu beğendim. Ama dudağı pek hoşuma gitmedi.
Onun dışında fena değil gibi.
Sizin farkettiğiniz başka hatalar varsa belirtin lütfen.
Çizilme tarihleri:07.06.2023 Çarşamba.