İncir Ağacım

1 0 0
                                    

Selamm ! Umarım hikayemi beğenirsiniz . Hikayeyi rahmetli anneannem ile yazmıştım . O vefat edince hikayeyi devam ettirmek istedim . Umarım hoşunuza gider . İyi okumalarrr 💫

Bir incir ağacı gördüm camdan . Çok güzeldi. İnciride seviyorum zaten. Ama bu ağaç tüm gördüklerimden çok daha güzeldi.Dalından koparıp yemek istedim o an. Belkide mutluluğun tadı onun içinde saklıydı. Kim bilir...

Yolda yürüyordum her şey çok normaldi . Ama bir incir ağacının yanından geçerken kafama olgun bir incir düştü . İlk de korktum , sonra durumu sindirdim .Allahtan incir kafamda patlamadı .

Sonra biraz incir topladım ve eve döndüm.İncirleri anneannem ile birlikte yedik.O da bende çok beğenmiştik.Bunu her hafta yapmaya karar verdim.Ve gerçekten de yaptım.Her hafta o gün o ağaçtan bir sürü incir topladım.Bir de baktım ki kış mevsimine girmişiz.Benim incirlerin mevsimi geçti. Çok üzülmüştüm.Anneanneme bunu söyleyemedim çünkü çok üzülürdü. Bir gün bana sordu neden artık incir toplamıyorsun diye. Bende donup kalmıştım.Hiçbirşey söyleyemedim.Sonra anneannem "Yoksa mevsimi geçti diye mi ? Üzülme kızım zamanı gelince yine yeriz ."   Dedi bana . Söylediklerine kulak verip ona sarıldım. Zaman geçtikçe incirlerim büyüyordu.Artık yaz gelmişti.Bu sefer incirleri toplamaya anneannem ile gittik.O da bana yardım etti toplarken.O alt dallardakinleri topladı bende üstü dallardakini.Sepetimiz dolmuştu.Artık eve gitme vaktiydi.Anneannemle kahkahalar içinde eve döndük.O gün çok güzel geçmişti. Ertesi gün işe gitmek için otobüs durağına yürüyordum.Durak incir ağacımın tamda yanındaydı.Ağaca bir baktım bir daha da bakamadım.Ağaç artık yoktu.Bir çığlık attım.Herkes bana bakıyordu,gelen geçen kesin kıza bişey oldu deyip gittiler.Şoke olmuştum.Hemen anneannemi aradım.Ona durumu anlattım o da çok üzülmüştü.İşime geç kalmıştım.Koşa koşa işe gittim.İşten sonra eve gidip bu incir ağacını kesme olayını araştırmaya başladım.Ağacı durup dururken kesmişlerdi.Biraz daha araştırınca , ağacın altından geçenlerin kafasına incirlerin düştüğü yüzünden kesildiği haberine ulaştım.Bu çok üzücüydü.Benimde kafama incir düşmüştü ,ama iyiki de düşmüş.Çünkü o bir tane incir beni o ağaca bağlamıştı.Kendimi daha fazla tutamadım ve ağladım...

Umarım bölümü beğenmişsinizdir ! Eğer sevilirse yakın zamanda yeni bölüm gelecektir 😇

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-İncir Ağacı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin