Başlangıç

4 1 0
                                    

'Giriş' dersem çoğu kişi okumadan geçeceği için 'Başlangıç' dedim. Öncelikle tamamen anonim kalmak için bana 'Larry' demenizi istiyorum. Bir anlamı var mı bilmiyorum. Şu an aklıma geldi.

Küfüre belirli ölçülerde birşey diyemem ama karşılıklı hakaret, kavga falan gerçekten istemiyorum. Tartışma tabii ki olabilir. Önemli olan her şeyin saygı çerçevesi içinde olması.

Aynısı yazarlara karşı da geçerli. Yazarlara karşı da tabii ki eleştiri, düşünce vb olabilir ama kimseyi üzecek, kıracak tarzda sözler ve hakaret olmazsa çok sevnirim.

Genç kurgu, roman, klasik veya herhengi bir tür okuyabilirim. Sadece aşırı dram sevmiyorum.

Son olarak: Birisi sizin sevmediğiniz bir şeyi çok sevebilir veya sevdiğiniz bir şey karşınızdakinin hoşuna gitmeyebilir. Bu sevdiğiniz şeyin kötü veya sevmediğiniz şeyin iyi olduğunu göstermez. Tamamen zevk ve renk meselesidir. Zevkler ve renkler de tartışılmaz. Bu yüzden özellile 'Sevdin/Sevmedin' kavgaları falan çıkarsa özellikle çok üzülürüm. 

(Konudan bağımsız olarak: Kötü zamanlar geçirebilirsiniz. Dertleşmek, içini dökmek veya sadece birşeyler konuşmak isteyen olursa diye dm kutum her zaman açık. Açıklama yapmak zorunda olmadan sadece yazın. Bir öğrenciyim ve her zaman müsait olamıyorum ama müsait olduğum ilk anda geri dönüş yaparım.)

Sizi şimdiden çok seviyorum.

Hoşgeldiniz...

Kitap BlogHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin