27/04/2011:
"Doğum günün kutlu olsun anneciğim, hediyen"
Annem bana gülerek 7.yaş günü hediyemi uzatıyordu. Hediyeyi annemin elinden almıştım çok heycanlı bir şekilde hediyeyi açtım. En çok istediğim barbie oyuncak seti vardı! Biraz daha hediye açarken hiç tanımadığım bir çocuk gördüm. Annesini tanıyordum serap teyze. Annem yanıma geldi hediyeleri açmama yardım ettikden sonra bütün çocukları bir odaya götürdü.
"Selam seni tanımıyorum arkadaş olalımmı?" Dedim hiç tanımadığım o çocuğa.
"Arda, sen kimsin?"
"Bade, tanıştığıma çok memnun oldum"
"Bende" ardayla o gün hep konuştuk daha 4 saat önce tanışmıştık ama birbirimizin herşeyini öğrenmiştik bile.31/05/2015:
Yine ardayla buluşmak için evden çıktım, bizim her zaman buluşmak için gittiğimiz o yere gittim giderken çok mutluydum. Buluşmamız için gittim yerde ağlayan ardayı gördüm, hemen yanına gittim.
"Arda neoldu?"
"Biz taşınıcakmışız bade" derken ağlaması hızlandı.
"Birşey olmaz ben sizin eve gelirim" dedim.
"Bade başka bir şehire gidiyoruz"
"N-neden yani ne için?"
"Bende bilmiyorum ama son 2 ay kaldı sonra gidicekmişiz"
"Nere bende geleyim"
"Bilmiyorum"
Son çare olarak birbirimize sarıldık.
"Son iki ayın kaldıysa o zaman daha çok vakit geçirmeye nedersin?"
"Tamamm"24/07/2015:
Arda gil taşınıyordu bugün burdaki son günüydü. Keyfi yerine gelsin diye benim topumla futbol oynadık. Son giderken vedalaşmaya başlamıştık.
"Keşke gitmeseniz."
"Sonra yine geliriz canım"dedi üzüntülü bir sesle serap teyze.
Ardayla son kez sarılırken ağlamaya başladık. En sonunda birbirimizden ayrıldık.Herkes vedalaşmış arabaya binerken arda bana geldi son kez sarıldı ve bana bir kolye uzattı,
"Bunu hiç çıkarma olurda birgün geri gelirsek seni tanıyamazsam kolye sayesinde seni tanırım."
Dedi ve arkasına baka baka arabaya bindi.Selam aşkolar umarım beyenirsiniz. Oy sınırı sonraki zamanlarda vercem umarım okunur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUKLUK AŞKI/Arda Güler
Teen Fictionselamm! ben ardaya bayıldığım için kitap yazmak istedim umarım okunur ve beyenilir. diyer kitaplarım okunmadı ama bu kesinlikle okunur