...
-Miért vagy edzős ruhában? -Kérdezte Ochaco Mayumitól. Páran már lent voltak a közösségiben, mikor May is megjelent egy passzentos, fekete nadrágban és egy sporttopban.
-Megyek edzeni. -Felelte.
-Most? Mindjárt indulnunk kell, ha nem akarunk elkésni a suliból. -Magyarázta Ida.
-Nem megyek.
-Tessék? Miért ne jönnél? Ez egy tanítási nap, amin egyértelműen neked is részt kell venned akkor is, ha te úgy döntesz, hogy nem akarsz. -Oktatta ki a kék hajú fiú.
-Kussolsz pápaszemes! -Emelte rá az említettre a hangját Katsuki.
-Szeretnék menni, de ennél fontosabb dolgom van. Aizawa sensei és az igazgató vett ki nekem egy hetet. Remélem megérted. -Mondta nyugodtan a vállrángatós lány.
-Így igaz, és idő van, szóval indulj. Ott találkozunk. -Mondta az osztályfőnök, majd amilyen hirtelen jelent meg, olyan gyorsan fordult is vissza.
-Várj! Hová mész? -Kérdezte Denki Mayumit, aki már készült átlépni a küszöböt.
-Futni.
-De nem a tanár úrral találkozol? -Érdeklődött Midorya.
-Oda megyek futva. -Válaszolta.
-És az hol van? -Szólt közbe Mineta.
-Mi közöd hozzá?
-A böriben. -Felelte egyszerre Bakugo és a kisebbik Usagiyama.-É-értem, bocsánat. -Hebegte a törpe, majd elszaladt.
A párbeszéd után Mayumi futva megindult a célpontjához, ami tényleg a börtön.
...
-Mayumi, szia! Jó téged újra látni! -Mondta a rendőrkapitány fülig érő mosollyal, majd megölelgette a leizzadt lányt.
-Szia! Én is örülök, hogy látlak! Mizu? Hogy vagytok? -Érdeklődött lihegve, miközben elindultak a folyosón.
-Áh... -Dörzsölte meg tarkóját a férfi.
-Elválunk. Nem is ez a baj, hanem hogy a gyereket viszi magával.. -Nézett rá tanácstalan tekintettel.-Tessék? És mit fogsz csinálni? Ezt nem hagyhatod! Imádom a srácot! Te is imádod! Nem viheti el! -Nézett vissza kétségbe esve.
-Pont ez az! Cseszd meg, nem tudom! Azt viszont igen, hogy te legalább az én oldalamon állsz!
-Legalább?
-Mindenki azt mondja, hogy ez így lesz jó, mert hogy én nem bírok el egy kisgyerekkel.
-És ha nem tudsz? Mindenki így kezdi és nincs tökéletes apa, csak megfelelő szülő. Ráadásul mikor nincs sulim, akkor szívesen átmegyek, ha te nem vagy otthon. Együtt megoldjuk és én azt mondom, hogy küzdj érte! Ez nem holmi nő, mert azt bármikor találsz másikat. Ő a Fiad. -Ütögette meg barátian az elkeseredett családapát.
-Ezt szeretem benned annyira. Tizenhat éves vagy, a lelked és a gondolkodásmódod pedig mint egy bölcs nyanyáé. Köszönöm.
YOU ARE READING
Eido | Bakugo x Oc |
FanfictionA híres neves U.A. 2A osztályához csatlakozik egy új lány. A nap, mikor megismerték nem úgy sült el, ahogyan azt elképzelték. Senki nem gondolta, hogy az ígyis folyamatosan galibát okozó osztály, az újonc érkezésekor még nagyobb veszélybe kerül, ug...