Mă trezesc și mă uit spre fereastră unde soarele răsărise deja.
Eram fericită că m-am întors înapoi.
Mă dau jos din pat și mă duc jos pentru a vedea ce fac Amelie și Kira.
Ele erau la masă și discutau despre tot felul de chestii.
-Bună dimineața! le salut pe amândouă.
-Neața, Tanya! Se vede că erai obosită! Ai dormit mult!
-Cât este ceasul?
-Este exact 10 fix.
-Ohh, deobicei mă trezeam de la 6. Chiar că am fost obosită și stresată.
-Ei bine, mă gândeam că am putea să mergem la o petrecere pentru a sărbători întoarcerea voastră, dragele mele! spune Kira entuziasmată.
-Of, Kira! Nu te-ai schimbat deloc. Toată ziua ești cu gândul la petreceri. Dar te rog să mă scuzi, eu nu am să vin. Petrecerile nu sunt genul meu.
-Of, Amelie! Ar fi fost bine dacă erai și tu acolo. Dar tu, Tanya? Tu sigur trebuie să vii! Nu perimt să mă refuzi!
-Ei bine, nu am mai fost până acum la vreo petrecere dar mi-ar plăcea să vin.
-Super! Atunci vino să ne aranjăm, petrecea este diseară și abia aștept să mergem!
Intrăm la Kira în cameră. Aceasta deschide șifonierul și aruncă pe pat mai multe haine. Nu știu de ce vrea să ne aranjăm de acum. Mai este mult până diseară. Kira spune că îți ia foarte mult să te pregătești și că ar fi bine să fim gat de pe-acum.
-O, exact asta căutăm. Poftim, îmbrăcate cu astea!
Îmi dă o un top negru și o fustă scurtă albă.
-Bun ce zici să-ți facem părul cu placa și să aplicăm puțin machiaj? Cred că vei arăta minunat!
Peste o oră eram amândouă gata. Arătăm minunat și trebuie să recunosc că și Dylan a fost surprins. Nu prea ia convenit ideea că veneam și eu, pentru că eram practic doar o servitoare dar până la urmă a acceptat.
Ajungem la petrecere, într-o vilă mare și luxoasă. Eu și Kira ne ducem la un stand cu sucuri în timp ce Dylan se distanțează și se îndreaptă spre un loc mai retras.
-Mă simt cam ciudat aici! îi spun Kirei sperând să mă audă din cauză că muzica era dată foarte tare.
-Este normal să te simți așa. Până la urmă, nu ai mai fost până acum la o petrecere.
Ne îndreptăm spre un stand cu suc unde Kira îi face cu mâna cuiva.
-Tanya, vino să ți-l prezint pe un vechi coleg de-al meu, Luke.
-Bună! îl salut zâmbindu-mi.
Kira continua să-i povestească diferite chestii lui Luke, cred că băusem foarte mult suc așa că aveam nevoie la toaletă.
-Kira, te rog să mă scuzi dar eu o să mă duc până la baie!
-Ok, Tanya, ai grijă!
Pornesc prin mulțime. O grămadă de oameni noi, o lume nouă, unii erau deja beți, nu eram sigură dacă mergeam unde trebuie dar apoi am văzut un semn care indica spre toaletă.
Tot uitându-mă prin jurul meu realizez că mă izbesc de cineva.
-Hey! Ai grijă pe unde mergi! strigă persoana spre mine.
-Îmi cer scuze!
Continui să merg și într-un colț îl văd pe Dylan. Era cu o fată. Se sărutau.
CITEȘTI
Vândută
Teen FictionȘtiu că sunt multe cărți pe Wattpad de genul "Vândută" dar vă garantez că această carte nu va fi deloc 'cringe' . Va fi cât se poate de originală și sper că o să vă stârnească interesul. Nu am vrut să aibă titlul "Vândută" dar n-am avut nici o idee...