MADUR

275 6 1
                                    

Okuldan çıktığımda da ha zil çalmamıştı zilin çalmaması benim için iyiye işaretti eski sevgilim beni takıntı haline getirdiği için okuldan erken çıkmak biraz olsada işime gelmişti. Henüz lise dört olduğum için ve seneye üniversiteye gireceğim için hocalar bizleri bu sene sıkmışlardı.

Eve doğru giderken ara mahallelerde olan bir bakkala girdim, girdimde ne göreyim benim eski sevgilim bakkalın sahibinin oğluymuş.

Bu beni biraz şaşırtsada bu bilgiyi bir veya bilemedin iki saat sonra unutacağıımdan emin gibiydim.
Bir paket sigara ve önleme karşı sakız aldım, eve doğru giderken annemin siyah lüks son model bir arabadan indiğini gördüm.
Hemen ardındanda arabadan bir adam indi. Annemi kendine çekip öptü babamın cezaevinde olmasından dolayı Annemin babama ihanet etmesi oldukça zoruma gitmişti . Ama o anda yerin ayaklarımın altından kaydığını hissettim.

Gözlerimi açtığımda loş ışıklı bir hastene odasında kolum serumlu bir şekilde yatıyordum. Baş ucumda ise eski sevgilim ve kuş arkadaşı refakatçi koltuğunda oturmuş telefona bakar bir şekilde buldum.
Gözlerimi açtığımı görünce Talha hemen yanımda bitmişti.

Birden ellerimi tutup öpmeye başladı, ben üzerimdeki şoku atlatmaya yeni başlıyordum ki konuşmaya başladı.
" seyran güzelim iyimisin, başın ağrıyor mu"
Ellerimi onun pis ağzından çektim
" ya ben senin eski sevgilinin değilmiyim sen kim oluyorsunda benim ellerimi öpüyorsun o pis dudaklarınla"Dedim yerinden doğrulup yere düşmem bir oldu.
Talha beni yerden kaldırmaya çalıştı ama bir el onu omzundan tutup geriye çekmişti. Kafamı kaldırıp baktığımda beni sırtımdan bıçaklayan elayı gördüm o an çok şaşırmıştım çünkü elanın böyle bir şey yapacağı aklımın ucundan bile geçmezdi ama insanoğlunun ne yapacağı belli bile olmuyor bak biz Talha'yla ayrılmayız diyorduk şu an sevgilisiyle beraber aynı hastanede benim taburcu olmamı bekliyorduk.

Talha elanın elinden kurtulup beni kucağına alması yatağa koyması bilemedin üç veya dört saniye sürmüştür.
" Talha derhal burdan gidiyorsun yoksa polisi arıcam"dedim tam telefonu elime alıcakken Talha'nın ve elanın çıkması bir oldu ama ela bir bir büyük cüsseye çarptı.

İçeri girenin annem olduğunu gördüm. Ama içeri girenin tek annem olmadığını fark ettim.

İsmini sonradan öğrendiğim Kenan abi olduğunu gördüm. "Ya ben senin ve bu adam yüzünden düşüp kafamı yarmadımmı anne, ya babamın gözü senden başka birini görmezken sen nasıl böyle bişey yaparsın" dedim. Annemin sesi birden yükseldi bana saydırmaya başlaması bir oldu " babana ihanet etmedim ben seyran baban beni aldatırken sen nerdeydin şimdi kalkmış burada bana dikleniyorsun" dedi
——————————-
Selam arkadaşlar aslında ben bu hikayeyi çok önceden atıcaktım ama nasip olmadı inşallah beğenirsiniz

Yeni bölüm ne zaman gelsin istersiniz

MADURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin