Sürpriz

13 3 2
                                    

"Sevgilimm seni cok ozlemisim" diyerek boynuma sariliyor Orkun." Bende hayatim bende!" mutlulukla aynaya kucuk bir opucuk konduruyorum. Evet aynaya. Cunku askusumun gelmesine daha 2 saate yakin bir sure var ve ben yarim saattir aynanin karsisinda onu nasil karsilayacagimin provasini yapiyorum. İsin en guzel tarafida dun telefonda onu karsilamaya gelemeyecegimi cunku o saatlerde yeni bir is gorusmem oldugunu soylemistim. Yani tam bir surpriz olucak. Allahim nasil heyecanliyim!
Kendine gel Aylin! Bir an once hazirlan ve cik diyerek kendime komut verdikten sonra odama kosuyorum. Peki ne giyecegim? Butun dolabi yataga bosalttiktan sonra yesil kisa kollu arkasi caprazli bluzumu ve boru paca kotumu ustume gecirip aynaya bakiyorum. Biraz kilo mu almisim ne.Of kotta belimi cok sıktı sanki. Nefesimi icime cekerek bir kere daha aynaya bakinca kendimi begeniyorum ve fazla zamanimin da kalmadiginin farkina vararak butun kıyafetlerimi dolabima tıkıstırıyorum. Hemen makyaj masamin karsina gecip fondotenimi ve pudrami suruyorum. Sonra bir saniye soluklanip puruzsuz cildime bakiyorum. Bana vucudumda en begendigim yerimi sorsaniz cildim derim. Ergenlik doneminde bile butun arkadaslarimin yuzu mayin tarlasi gibiyken bende tek tuk sivilce cikar iz miz kalmadan gecerdi. Ay o donem herkes nasil kiskanirdi beni.
Eyelinerımı da dikkatle cektikten ve pembe alligimi da hizlica surdukten sonra aynaya seksi bakisimi atip parfumumu sıktım. Cocuk beni gorunce buyulenip bayilmasin sakın diye icimden gecirip kıkırdayarak saclarımı duzlestirdim. Belime kadar gelen saclarimi-3 sene boyunca kuaforlere direnerek her sıkıldıgımda cilginca boyatmadim ve kestirmedim- savurarak odamdam ciktim.
Hadi bakalim cikma zamani Aylin. Basta cuzdanim ve telefonum olmak uzere bir suru ivir ziviri cantama tıkıstırdim ve eve bir goz attim. Televizyon kapali. Sac duzlestiricisinin fisi cekilmis. Fırın kapali. -Orkunuma en sevdigi patlican oturtmasini yaptim da ayiptir soylemesi. Parmaklarini yiyecek-.
Evdeki daginikligida cabucak toparladiktan sonra mutlulukla anahtarimi aldim ve kapiyi cektim.
Havaalanina geldigimde New York'tan gelen ucagin yolcularinin yavas yavas kapidan ciktiklarini gordum. Heyecanla parmak uclarima kalkip sevgilimi gormeye calisiyordum. İlerden gri nike sortu ve beyaz t-shirtuyle yakisikli bir cocuk belirdi. Biraz daha yaklasinca uzamis saclari ve hafif bronzlasmis teniyle Orkun'u gordum. Allahim nasil bu kadar cekici olmus. Mutluluktan yerimde ziplayarak "Orkuunnn" diyerek bagirdim. Once sesin nerden geldigini anlamadi sonra havadaki elimi ve beni gorup uzaktan gulumsedi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mutlu Sona InanmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin