9

15.4K 204 17
                                    

Mira'dan

Pars böyle söyleyince önce şaşırdım sonra aslında benim için kötü hissettirmediğini düşündüm.

" Bana kötü hissettirmiyorsunuz. Bu saatten sonra da zaten patron çalışan ilişkisi olacağını düşünüyorum o yüzden sorun değil" dedim.

"Peki nasıl istersen" dedi. Böyle birseyi düşünmesi çok hoşuma gitmişti.  Çok düşünceli bir insan olduğunu gösteriyordu. 

" Hadi gel uçağa gidelim artik " dedi. Bende kafamı salladığım da yürümeye başladı.

Bütün işlemleri hallettik uçağa yerleştik. Benim izlemek isteyip istemediğimi sordu. Bende izlemek istediğimi söyleyince kendimi koltuğunu bana verdi.

Uçak kalkti hosteslerden içeceklerin aldık. Bir süre sohbet ettik. Bana nerelerde ne işler yaptığını, moda da olan gizli şeyleri

Bende biraz kendimden bahsettim, arkadaşlarımdan sohbet açıldı onlardan bahsettim, abimle olan komik anlarimi hepsini dikkatle dinledi sanki bir an dikkati dagilsa dünya yok olacakmış gibiydi her saniye ona daha fazla hayran oluyordum.

Sizin hikayeniz 1 dk önce gönderildi

Manzara çok güzeldi uçakta böyle izlemek hikayeme koymuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Manzara çok güzeldi uçakta böyle izlemek hikayeme koymuştum

♡♥︎♡♥︎♡♥︎♡♥︎

Uçaktan inmiştik. Neredeyse 4 saat olmusti uçağa bineli

Valizlerimizi de aldıktan sonra kalacağımız otele gelmistik. Bir tane süit oda tutmustuk. İki ayrı odası vardi. Birinde ben kalicaktim birinde Pars

Ayrı oda tutmak istemedik çünkü otelin bu kısmında başka boş oda yoktu. Diğer bölümler ve otelin ek binası genel olarak boştu ama Pars bey oraları istememişti. Bura tarafin manzarası daha güzel olduğu için bu bölümden seçmek istemişti. Benim uzak olmamı istediğini sürekli yanyana olmamız gerektiğini söyleyip bir süit oda tutmuştu.

Hemen duşa girmiştik ikimizde odalarda banyolar vardi. Daha sonra defilenin yapılacağı mekana gidecektik.

Güzelce bir duş alıp çıktım. Bluetooth kulaklıklarım taktim ve sarki actim. Beyaz icliklerimi giydim. Pantolonu bacaklarimdab geçirdim bluzu aldım onun kollarının giyiyorum derken kapı açıldı.

Pars beni böyle görür görmek hemen aceleyle gözünü kapatıp özür felan birseyler söylemeye çalışıp dışarıya kaçtı.

Of Allahim ya niye kulaklık taktiysam. Rezil oldum yaa offfff

Artık yapacak birsey yok kıyafeti tam giydim ve bluzumun arkasındaki üç kısmındaki fermuar ile uğraştım. Sonumda çekebildim.

Saçlarımı kuruttum zaten saçlarım biraz dalgalıydi.  Bende tarakla şekil vererek fon cektim. Acik bıraktım saçlarımı

Makyazimida güzel bir göz makyazi ve guzel bir ruj sürdüm.

Ayakkabılarımida giydim ve çıktım odadan

♡♥︎♡♥︎♡♥︎♡♥︎

Pars ben defalarca kez özür dilemişti. Kapıyı çalmış Bende içeride şarkıyı mirildanirken ona gel dediğimi zannetmiş.

Ona özür dilemesi gerekmediğini asıl hatalı olanın ben olduğumu söylediğimde bana kızmıştı kendimi suçlamamam için

Defilenin olacağı mekana gelmistik. Pars bey arkadaşını aramıştı. .


Bölüm sonu

Öpüldünüz

Yorum ve Oylarınızı bekliyorum





Asansör +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin