Şarkı : "Uzunlar-V1"- Evdeki saat
"Merhaba sevgili günlük
Bu dünyada insanlar çok fazla hepsi farklı her biri eşsiz ve bir oldukça da aynı . Bazı insanlar mutsuz bazıları mutlular.
Ama bazen insanlar mutsuz olmayı bile hak etmezler çünki onların istemediği şeyleri başkaları iple çekerler . İnsanlar bazen ellerindekilerle şükür etmeyi bilmezler ....."" Sevgili günlük , bugün arkadaşlarım birlikte geziye gitmeyi planlıyorlardı, hayır sadece bir geziyi deyil, yeni anıları planladılar, yeni deneyimler , yeni mutlulukları , yeni "iyi'ki"leri planladılar. Geriye dönüp baktıklarında gülümseyecekleri birlikte paylaştıkları hatıraları planladılar...
Ve ben tabikide dahil olmadım, olamadım ..."İnsan kendi ailesini seçemez ama arkadaşlarını seçe bilir" lafı bana çok acımasız gelir, ailemizi kendimiz seçemeyiz evet. Arkadaşlarımız ise okuldaki kişilerden ibaret belkide hiç arkadaş olmak istemezdik ama etrafımızdalar... bu acımasızlık, zorunda bırakılmak. Bize sadece 2 seçenek veriliyor ya bunlarla arkadaş ol yada yalnız kal . Bence ikiside aynı biri yalnız olmak diğeri yalnız hissetmek bence 2-cisi daha acımasız ...
Ve bu zaman aileniz size arkadaş olacak kadar iyi olmalı .
En azından biraz şevkat biraz vicdan biraz sevgi biraz endişe ve birazda mutluluk olması gerek ailede .Tamam bunların hepsi varsa iyi bir aileniz var demektir. Ama sizin aileniz mi? Yoksa sadece aile mi? Belkide o aileye ait bile deyilsindir kim bilir?
Ama bunlar yoksa bir aileniz yok diyemeyiz deyil mi ? Her ne kadar aile de anne ve baba , ebeveynler ve çoçuklar kavqa etsede birbirlerine akıllarına gelen her şeyi söyleseler bile yinede aile olmaz mı o? Eğer ailede üyelerin birbirlerine sevgisi varsa , ne olursa olsun dağılır mı o aile? Belki de dağılmalıdır? Kim bilir?Neyse gelelim o arkadaşımın dediklerine . Onlar o geziyi planlarken o arkadaştan "gelicekmisin?" Diye sordular. O "hayır" dedi .
İnanabiliyormusun ? Benim hayallerimi süsleyen, benim rüyam olan şeye hayır dedi. Ya da belki de benim fazla acınası düşlerim vardır. Sonra ona " Bence sen çok şanslısın. Ailen herşeye izin veriyor , bence bu fırsatı deyerlendir" dedim
O da bana "Sen gitmek isterdin deyil mi? " dedi"Evet" diyebildim sadece
"Evet ben senin yerinde olsam giderdim"
Sonra da gülüp geçdim ,oda gülüp başka bir konudan bahsetmeye başladı
İyi ki en azından bu konuyu kapatmayı başardım.
_____________________Ama biraz süre sonra yalnız kalmaya başladım , korkmadım inana biliyormusun? Yalnızlıktan deli gibi korkan ben bu kez korkmadım sadece birazcık üzüldüm çoçuklar plan yaparken bende izledim eğlenceli deyil di hayır ama en azından izlememe izin vardı , hayal kurmama ,ve üzülmeye
Ama zamanla daha kötü bir şey oldu
Yalnız hissetdim