Bir sürü ses duyuyorum, müzik sesi ve insan sesinin karışımı bir şey fakat dikkatimi çeken tek bir ses var..
-Frencescaaa hadi uyan artık. Saat 10 oldu!
Ah o da ne tam rüyamın en güzel yerindeydim.. Neyse,geliyorum annee
Hemen dolabımdan en güzel elbisemi kaptım ve giyindim. Bugün benim için çok özel bir gündü çünkü liseden mezun oluyordum.. Mezuniyetin olduğu yere beni babam ve annem bırakacaktı,pek yakın bir yer olmadığı için annemde bizimle geliyordu.
Elbisemi giydikten sonra biraz makyaj yaptım ve salona gittim.
-Çok güzel olmuşun Frencesca.. Daha dün 1. sınıfa başlıyordun ne ara büyüdün..
-Tamam tamam hemen duygulanma hadi geç kalıyoruz gidelim.
-Peki tamam,baban bizi dışarıda bekliyor.
İkimizde dışarı çıktık ve evin önünde duran arabaya bindik, babam beni görünce:
-Çok güzel olmuşun kızım,eminim partinin en güzel kızı sen olacaksın diyerek sırıttı.
-Teşekkürler fakat bence biraz abartıyorsunuz çünkü o kadar güzel olmadım.
Kombinim böyleydi evet güzel olmuştum fakat bizim okulda bir sürü güzel kız vardı en güzelleri asla ben olamazdım.. Her neyse,arabayla tam 20 dakika boyunca ilerlemiştik aynı zamanda babam her zaman yaptığı şakalar ile bizi güldürüyordu.
-Anne, baba sizi çok seviyorum iyi günümde kötü günümde her zaman yanımda oldunuz her şey için teşekkür ederim.
-Kızım ne oldu bir anda? sanki veda konuşması yapıyorsun bizimle bir daha hiç görüşmeyecekmiş gibi.
-Hiiç öyle bugün en mutlu günlerimden biri olacak liseden mezun oluyorum sonuçta, biraz duygusallaştım sadece.
Ben bunları söyledikten tam 2 dakika sonra babam gideceğimiz yoldan sapıp başa bir yola geçti.
-Baba yanlış yola girdin diğer taraftan gidecektik.
-Biliyorum,fakat arkamızdan gelen araba çok dikkatimi çekti 20 dakika boyunca dikkat ediyorum, hep bizim saptığımız yollardan geçiyor bu yüzden yolu değiştirdim.
-Ah baba bu kadar paranoyaklık fazla!
Babam eski FBI ajanı olduğu için her şeyden şüpheleniyordu.
-Baba, sanırım bahsettiğin araba yine arkamızda bir bak istersen.
-Kahretsin! Louis'in arabası bu, önümüze geçmeye çalışıyor sıkı tutunun!
Babam ani bir manevra yaparak arabayı uçuruma doğru sürmeye başladı.
-Baba uçuruma doğru gidiyoruz durdur arabayı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Zamanlar Paris'te
FanfictionAnnesi ve babası ölmüş olan Frencesca'yı amcası yanına alır. Ve onu ajan olması için çeşitli deneylere sokar ve eğitir. Yıllar sonunda Frencesca çok büyük bir hata yapar...