- Nem fogok visszamenni az egyetemre,nem kényszeríthetsz.-mondtam idegesen és azzal a lendülettel becsaptam a szobám ajtaját.
A nevem Madelin Cooper és a nő akinek az imént vágtam az arcába a szobám ajtaját...nos,ő az anyám ,Sharon Cooper.
Az igazság az ,hogy mostanság elég sokszor veszekszünk ,mert 2 hónapja otthagytam a Yale-t és anyám azóta könyörög ,hogy menjek vissza .Ohh igen,mindenki azt mondta amire most te is gondolsz:"Te megőrültél Mad?A Yale-t?"
Hidd el , egy évvel ezelőtt még magam sem gondoltam volna hisz ez volt az álmom de az ott eltöltött fél év után gyorsan rájöttem ,hogy én nem vagyok oda való és sokkal inkább arra vágyok ,hogy körbe utazzam a világot.De ez sajnos nem ilyen egyszerű...1 éve meghalt az apukám egy szerencsétlen autó baleseteben ami az egész családunkat megrázta, mivel ő volt a családi egységünk közepe ezért halála után anyával kicsit eltávolodtunk egymástól.A legrosszabbul a 12 éves húgom viselte a történteket...apa a szeme láttára halt meg hiszen Emily is a kocsiban utazott de szerencsére ő pár apró "karcolással" megúszta.
Szóval most anya 2 gyereket próbál egyszerre nevelni és egy fizetésből eltartani.Az egyetemi ösztöndíj sokat állt az én anyagi részemből de így ,hogy most én otthagytam ,a család dolgát is megnehezítettem.
De hogy miért is mondtam le az álmomról?Nyilvánvalóan egy másik álom miatt ami nem más mint az utazás.Nemrég láttam egy állás hirdető portálon egy lehetőséget ami talán megoldást jelnthet az anyagi problémára valamint az álmom is beteljesülhet.
A Forma 1 -nél fogok dolgozni mint marketinges.
2 hete jelentkeztem az önéletrajzommal az állásinterjúra,be is hívtak.És 1 hete hívtak ,hogy az enyém az állás.Csak egy a baj,hogy ezt még a családom nem tudja, vagyis inkább azt ,hogy majdnem minden héten más-más országban fogok lakni...
TikTok❤️
@formulastory16🏎️
YOU ARE READING
Szavak nélkül .../(Charles Leclerc ff.)
Romance20 évesen otthagyni a legnevesebb egyetemek egyikét csak azért ,hogy utazhass?Mégis ki tenne ilyet?Hát minden bizonnyal Madelin Cooper. A fiatal lány egy óriási lehetőséget kapott ,hogy beteljesüljön minden álma.A Forma 1-nél dolgozhat mint marketin...