Akıllı Plan :)

171 12 3
                                    

Buldum galiba! Evet gerçekten buldum! Ben gidicem bir Arabanın Camını kırıcam.Sonra Babam'da Ceza olarak beni Istanbul'a gönderecek! Yess bee...
-
Hemen bir Araba bulup kırdım.Üstü açık bir Arabay'dı. Zengin birsinin belliki, ayrıca Arabanın üstünde "Selim" yazıyordu. Onu görünce ön Cam'ını kırdım :)! Zaten gayet rahatdım. Selim Inan Izmir'de değildi, olamazdı...
-
||Selim'in Ağzından||
Yine saçmasapan bir Gün, yine saçmasapan Insanlar! Şebnem'i terk ettikten beri ben Hayat'a küstüm. Tabi şimdik siz diyeceksinizki ayrılmasaydın... Ama Babası zorladı. Benim Babam ve Şebnemin Babası düşmanlar. Her Ikisininde bir Holdingi var ve bu Holdingler birbirlerine düşman. Şebnem keşke benim önüme çıksa yine. Neyse bugün Izmir'deki Tatilim bitti. Arabaya atlayıp tam gidiceken bir baktım Araba'nın ön Cam'ı parçalanmıştı. Hemen Polisi aradım ve hemen gelmelerini söyledim. Polisler Kameralar'dan camı kıranın bir Kadın olduğunu ve adı Şebnem Gürsoy olduğunu Tesbit ettiler. Ama bana hiç bir bilgi vermediler. Ben zaten Şikayetci olmayacağım. Sonuçta Kadınlar ne isterse onu yaparlar.
-
||Şebnem'in Ağzından||
Arabanın Sahibi Polisi aramış ve benim olduğumu tesbit etmişler. Babam bunu öğrenince delirdi. (B=Baba Ş=Şebnem S=Selim)

B:Sen delirdinmi kızım? Neden gidiyorsun'da bir Arabayı kırıyorsun?

Ş:Şeyyy...

B:Sus konuşma!! Sana Ceza vericem! Seni Istanbul'a Teyzenin yanına göndericem. Ve orada İş bulup Pyscholoğa gidiceksin. (Pyscholok nasıl yazıldığını bilmediğim için böyle yazdım)

Ş:Ama Babaa. Bana verebileceğin en büyük Cezayı verdin zaten. Neden birde Pyscholok Cezasını veriyosun? Zaten Teyzemin yanında belki değişirim. Lütfen yapma...

B:Peki Pyskolok yok! Ama 1 Sene Istanbul'da kalıcaksın!

Ş:Off Baba tamam.

Çok sevinmiştim. Istanbul bekle beni geliyorum)
-
Bayaaa Kısa oldu biliyorum :)!
2 Vote sonra devam!💕

Aşk Tarifi (ŞebSel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin