1

14 4 0
                                    

Kaybedilen Candan Emanet
1.BÖLÜM

Karmaşık kafasını toplamaya çalışan kadın direksiyonda ki bir elini alnına götürüp yavaşça masaj yapmaya başlamıştı. Ne ara kapattığını bilmediği gözlerini  yüzüne vuran inanılmaz beyaz ışık ve kulakları sağır edecek kadar yüksek korna sesleriyle açmaya çalışmıştı.

Ancak geç kalmıştı.

O gün tarihler 07.05.2023'ü göstermiş saat 00.00'a vurmuş genç kadın kızının doğum gününde hayata gözlerini yummuştu. Bir anlık dalgınlıka koca tırın altında kalmış müdahale bile edilemeden yaşamdan göçüp gitmişti oysa evde teyzesiyle onu bekleyen küçük kızı vardı. Ölürken bile aklına ilk gelen kızı olmuştu, ona hediye almak için bu geç saate kalmış süprizlere bayılan küçük kızın bu saatte uyanık olmasına müsaade etmişti.

Kadının cansız bedeni sabah ezanı okunmaya başlandığında ancak çıkarılmıştı hiçbir yakınına haber verilemeyen genç kadın morga kaldırılmıştı.

Yeğenini zorla uyutan kız oturmuş birkaç kere daha ablasını aramaya çalışmıştı ancak başarısız olunca biraz ders çalışmaya karar vermişti gazeteci olmak için canını dişine takıyordu yarın stajının son günüydü. Gazeteci olarak yeni bir güne uyanacaktı ya da öyle düşünüyordu.

Sabahın daha erken saatlerinde olmasına rağmen takip ettiği haber sitesinden gelen bildirimle kaşlarını çatarak habere girdi. Gördüğü başlıkla nefesi tuttu genç kız

ORMAN YOLUNDA TALİHSİZ KAZA!
A.Ş'in kontrolünde ki yük tırı karşıdan gelen kontrolsüz '34 RYA 0705' plakalı aracı altına aldı! Şöförü belirsiz aracın içinden çıkan cansız kadın bedeninin kime ait olduğu hâlâ gizemimi korurken cansız beden yakınlarda bulunan devlet hastanesinin morguna kaldırıldığı bildirildi.

Telefonun yere düşmesiyle odada başka bir ses daha yankılanmıştı "Annem geldi mi teyze?" Genç kız dolan gözlerini kapının önünde ona bakan elinde ayıcığıyla yarı uykulu yeğenine baktı annen bir daha gelemeyecek diyemedi. "Gelemedi Rüya'm" Diyebildi sadece gözünün önüne gelen fotoğraflarla yutkundu paramparça arabının yanında yerde duran pasta parçaları ve yeğeninin hayalinde ki bebeğin görüntüsü bir türlü aklından çıkmıyordu.

"Teyzeciğim şimdi sen komşu teyzeyle beni bekle ben hemen geleceğim tamam mı?" Önünde çöktüğü minik kız kafasını olumluca sallayıp yüzündeki gülümsemeyle konuşmaya başladı "Beklerim teyzeciğim sende annemi getir beraber doğum günüsü kutlayalım" Genç kızın gözleri tekrar dolduğunda minik bedeni kendine çekip sıkıca sarıldı saçlarına uzunca öpücükler bırakırken göz yaşları yanaklarında yollar yapmıştı. Zaman kaybetmeden evden çıkıp karşı kapıyı çaldığında kapı aniden açıldı ve yaşlı komşusu korkuyla karşısındaki yıkılmış kıza baktı haberi o da görmüştü hiçbir şey demeden küçük kızın yanına geçmişti.

Arabasına binmiş soluğu hastanenin önünde alan genç kız bir süre dalgınca karşısında ki direksiyonu izlemişti. Aklına gelenlerle yutkunmaya çalışmıştı, ablası ölmüştü küçük yeğeninin annesi dünyadaki bütün vardığı gitmişti annesinden daha çok annelik yapan kadın ölmüştü hemde yeğeninin doğum gününde onları bırakmıştı. Çığlıklarla ağlarken ellerini direksiyona vuruyordu, kendinden geçmişti artık aklına sapsarı saçlarıyla masumca ona bakan yeğeni Rüya'sı geldiğinde bir anda duruldu güçlü durmalıydı çünkü bu hayatta ondan başka kimsesi yoktu sözde anne babasının varlığıda yokluğuna birdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AMORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin