Dilhun

3 3 0
                                    

"Bu güne kadar yazarken en çok zorlandığınız şarkınız hangisi?" diye sordu mubahir karşısındaki şarkıcıya. Durdu biraz şarkıcı ardından konuşmaya başladı, daha doğrusu anlatmaya.

"4 yıllık şarkıcılık serüvenimde en zorlandığım şarkı..." duraksadı bir kaç dakika. Gözlerini karşıdaki duvara dikip düşündü biraz ardından devam etti sözlerine: "Mutlu musun? oldu. Şarkıyı bir kez dinleyenler ve altındaki yorumları okuyanlar anlayacaktır sebebeini az çok; o yüzden anlatmayacağım sebebini burada. Ama şu ana dek en zorlandığım şarkım o oldu. İnsanın kayıplarını anlatması hep zor olur derler ya çok haklılar da aslında. Ben yıllardır onları anlatamadım. Gitmedi, gidemedi elim o kaleme. Sanki yazdığım şarkı onları anlatmaya yetmeyecekmiş gibi geldi hep, onların ne kadar harika olduklarını anlatamam diye korktum en baştan beri. Bir de eğer bir şarkı yazarsam o şarkı onları kaybettiğimi kabullendiğimi göstercekmiş gibi geldi, yapamadım o yüzden bu güne kadar. Madem böyle düşünüyorsun o zaman neden şimdi yazdın diyeceklere de cevap vereyim şimdiden, bizim bir sözümüz vardı. Benim çıkışımın 4. yılında hep birlikte şarkı söyleyecektik biz... Olmadı, yapamadık. Ben de onlar olmadan bir şarkı çıkartmak istemedim açıkcası, verdiğimiz söze ihanet etmek istemedim. Onları unutmak, onlar olmadan bunu yapmak istemedim. Bu Dünya'ya veda eden insanları geri getirmek imkasız olduğu için de en azından hatıralarımızın, hayallerimizin olduğu bir şarkımız olsun istedim. Evet belki sadece ben söyledim bu şarkıyı ama hepimizden izler taşıyor şarkı. Mutlu olduğumuz anları; üzüldüğümüz anları, heycanlarımızı,kırgınlıklarımızı ve daha nicesini anlatıyor. İşte sırf bu yüzden çok zorlandım ben. Yani; yazması da, kaydetmeside, söylemeside çok zor oldu benim için. Yazdığım bir çok şarkıda hislermi belli ettim ama ilk kez bu kadar yalın çıktım ben insanların karşısına. Kolay olmadı elbette ama onlar için değerdi." Konuşmasının sonuna geldiğini anladığında söze girdi muhabir; "İnsanların hayatlarında önemli yerlere sahip olan insanları kaybetmeleri ve bu kayıplarının acılarını dolasıya yaşamak istemeleri çok normal, o yüzden anlıyoruz seni. Km ne derse desin bu albümünde dostlarına yer vermen çok özel. Onları kaybetmiş olsan da onlara karşı olan vefan devam ediyor demektir bu, ki malumun bu dönemde pek sık rastladığımız şeyler de değil bunlar." karşısındakini anladığını gösteren bir yüz ifadesi ile onları çeken kameraya dönüp yaptı bu konuşmasını muhabir. Sonra da kapamış konuşmasına başladı. İlk başta karşısında bulunan koltukta oturan şarkıcıya "Bu yoğun döneminde bize zaman ayırıp buraya geldiğin ve sorularımıza cevap verdiğin için çok teşekkürler." ardından ana kameaya dönüp "Bu günlük bizden bu kadar. Haftaya aynı saatte, aynı yerde, farklı konuklarla görüşmek üzere. Bizi özlemeyi unutmayın." dedi ve bitirdi programı. Program bittiği ve kameralar kapandığı an sütüdyodan çıkmak için müsade istedi şarkıcı, ardından da hemen çıktı. Evine dönmek için yola çıktığında ise tek düşünebildiği şey kaybettiği dosları oldu.

                                                                                                                                                                                     10.6.23
                                                                                                                                                                                 Cumartesi
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu bölüm Emir Can İğrek'ten Can Dostum ve IU'dan Eight dinleyerek yazıldı, onların kaybettikleri dostlarına yazddıkları şarkılarıyla ilgili konuşmuş olsalardı nasıl bir konuşma olurdu bu kafamda canlandırıp yazmaya çalıştım. Umarım beğenerek okuduğunuz bir bölüm olmuştor. Ve belirttiğim gibi iki kişinin şarkısından ilham aldığım için bir isim kullanmak istemedim, hangisinin ismini kullanırsam diğerine haksızlık olacakmış gibi geldi bana, o yüzden karakterimizin bir adı yok. ✨

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GiriftHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin