4

49 4 0
                                    

Potom co Jimin odešel mě začala hodně třeštit hlava a tak jsem si lehla a usnula jsem.
Po několika hodinách
V klidu jsem si spala když jsem uslyšela zvuk otevírání dveří.
Pomalu jsem začala otvírat oči viděla jsem Jimina jak nese tác s jídlem.
Prosadila jsem se a Jimin zrovna pokládal tác na stůl a otočil se na mě prospala jsi se zeptal se mě Jimin?
Nedokázala jsem mu odpovědět tak jsem prostě jen přikývla.
Jimin poklesl úsměv a řekl byl bych rad kdyby jsi se naučila mluvit to tvoje přikyvovaní mě začíná srát!
Dobře omlouvám se promluvila jsem konečně.
Jimin ke přišel a zas me chytl za čelist a promluvil musím ti říct jak to tady chodí tak pořádně nastraž uši nebudu to opakovat dvakrát!
Přikývla jsem a Jimin pustil mou čelist a podal mi jídlo a sedl si má židli co byla vedle stolu a začal zas mluvit.
Takže zaprvé jsem šéf mafie kdyby jsi si nevšimla a normálně se stává že děvky co uneseme z klubu většinou prodáváme ale tebe si zatím chci nechat, takže nevylézej z pokoje dokud ti neřeknu jasné?
Ano odpověděla jsem.
Jimin se usmál a řekl jsi za tím nejposlušnější
Tebe si nechám opravdu dlouho a pak tě prodám za opravdu moc peněz zasmál se a odešel.

Jimin se usmál a řekl jsi za tím nejposlušnější Tebe si nechám opravdu dlouho a pak tě prodám za opravdu moc peněz zasmál se a odešel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
King mafiaKde žijí příběhy. Začni objevovat