Önemli!!

49 8 2
                                    

Normalde böyle bir açıklama yapmayacaktım ama bazı şeyleri kendime göre değiştirdim. Her neyse, açıklamaya geçelim.


Omegaverse nedir?

Toplumdaki insanların alfa, beta ve omega şeklinde hiyerarşik olarak ayrıldığı ve erkeklerin de hamile kalabildiği alternatif bir evrendir. Alfa, beta ve omega haricinde delta, vita, gamma, sigma ve thita gibi türler de bulunmaktadır.

Feromon nedir?

Feromon kurtların vücutlarının belli yerlerinde bulunan  koku bezleri sayesinde salgıladığı kokuya denir. Eşlerini ya da herhangi bir kurdu etkilemek, kendilerine çekmek için kullanırlar. Ayrıca başka bir kurdun üzerinde hakimiyet kurmak içinde kullanırlar. Her kurdun kendine özel feromonu vardır, ve birden fazla kurt asla aynı feromona sahip olamaz.

Kızgınlık / Rut Dönemi nedir?

Kızgınlık aynı zamanda rut veya kızışma dönemi olarak da geçer. Kurtların üç ayda bir kez girdiği, yaklaşık bir hafta süren dönemdir. Kızgınlık boyunca kurtlar -eğer varsa- eşlerine ya da kendi türü haricinde bir kurda cinsel olarak ihtiyaç duyar ama istisnai bir şekilde
kendi türüyle de kızgınlığını geçirebilir. Kurtlar bu dönemde kendi feromonlarının kokusuna ait olan zevk sıvılarını salgılar.

Ruh eşi nedir?

Her kurdun doğduğu andan itibaren kendisine başka bir kurdun eş olarak seçilmesidir. Ruh eşi olan kurtlar birbirlerine temas ettikleri anda vücutlarının herhangi bir kısmında ruh eşlerinin kendilerine özel bir iz çıkar, fakat nadiren de olsa ilk temas ettikleri yerde de çıkabilir.

Mühürleme / İşaretleme nedir?

Genelde seks esnasında baskın tarafın pasif tarafın  boyun çevresini ısırması ile gerçekleşir. Aynı şekilde pasif tarafta isterse baskın tarafı mühürleyebilir ancak bu durum çok fazla görülmez. Mühür bittiğinde ısırılan yerde eşlere özel olan bir iz belirir.

Delta

Yüzyılda bir nadiren doğar -istisna bir durum olabilir- ve sigma'dan sonra en güçlü olan türdür.

• Doğdukları andan itibaren eşlenirler, hatta doğmadan önce eşleri bellidir.

• Genelde vitalar ile eşlenirler ama nadir de olsa farklı türlerle de eşlenebilirler.

• Doğurgan değildirler.

• Kızgınlık, öfke, utanç, sevinç, heyecanlanma gibi durumlarda gözlerinin rengi siyah olur.

Vita

Deltalar gibi yüzyılda bir doğar -istisna bir durum olabilir- ve delta'dan sonra en güçlü türdür.

• Doğdukları andan itibaren eşlenirler, hatta doğmadan önce eşleri bellidir. Genelde deltalar ile eşlenirler ama baskın türlerle de eşlenebilirler.

• Doğurgandırlar.

• Kızgınlık, öfke, utanç, sevinç, heyecanlanma gibi durumlarda gözlerinin rengi beyaz olur.

Sigma

En güçlü ve en nadir türdür.

• Dünya üzerinde neredeyse hiç görülmemiştir. Yalnızca geçmiş yıllarda birkaç kere izine rastlanmış, daha sonrasında ilginç bir şekilde bu türe rastlanmamıştır.

• Sadece kendisi kadar baskın bir tür tarafından dünyaya gelebilir.

• Bazı kaynaklarda sigmaların büyülü olduğuna dair varsayımlar bulunmaktadır; ancak kesin bir bilgi yoktur.

• Doğurgan olup olmadıkları bilinmemektedir.

• Kızgınlık, öfke, utanç, sevinç, heyecanlanma gibi durumlarda gözlerinin rengi mor olur.

Alfa

• Oldukça çekici ve erkeksi vücutları vardır.

• Lider olma kapasiteleri yüksektir.

• Feromonları ile omegalar ve betalar üzerinde baskınlık kurabilir, kendilerine itaat etmelerini sağlayabilirler.

• Aynı şekilde omega feromonlarına karşı hassastırlar.

• Doğurgan değildirler.

• Kızgınlık, öfke, utanç, sevinç, heyecanlanma gibi durumlarda gözlerinin rengi kırmızı olur.

Omega

• Türler arasındaki en narin ve güçsüz türdür.

• Dış görünüş olarak tatlı ve miniktirler.

• Genelde feromonları da kendileri gibi tatlı ve hafif olur.

• Eşi olmadan tek başına yaşaması zordur.

• Doğurgandırlar.

• Kızgınlık, öfke, utanç, sevinç, heyecanlanma gibi durumlarda gözlerinin rengi pembe olur.


Bilgilendirme bu kadardı ^^
Beta türü kurgu içerisinde pek geçmeyecek o yüzden o tür hakkında bilgi vermedim. Ve en başta da belirttiğim gibi bazı özellikleri kurguya göre değiştirdim.

Yeni bölümde görüşmek üzere 🖤

You Runied Me | Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin